Gå til innhold

Nå har jeg bestilt time til tidlig ultralyd!!!!


Lillegutt skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Og jeg gleder meg! (Og gruer meg litt....)

Hååååper alt er vel der inne. Håper den vokser. Håper jeg får se et bankende hjerte!!!! Og så skal det bli godt å få vite hvor langt jeg er på vei! :) Bare håper så inderlig høyt at alt står bra til, og at den bittelille har det godt! Vil ikke tenke noe negativt, det er klart den må ha det bra!! =)

 

Men bare lurer, er det noen som har tatt med seg mann på tidlig UL? Jeg tror ikke sambo får vært med, fordi han må jobbe. Men er det vanlig? Når det er tidlig og innvendig ul? (gruer meg litt til den biten...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ul i uke 9 og hadde ikke med mannen siden han var på jobb. Skal på ny ul i dag, men denne gangen skal han bli med. Han har kjempelyst til å se barnet sitt bevege seg. Det er vanlig å gå alene på ul, men det er også vanlig å ha med mannen selv om det er innvendig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg hadde tidlig UL i går. Legen flyttet meg frem tre dager så da var jeg 8+2. Sambo var med meg. Han tok seg fri fra jobb hele dagen, så vi hadde en skikkelig kosedag. jeg hadde innvendig, og han var med hele tiden:) Syns det bare var koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestillt time til det samme idag! Gleder meg skikkelig jeg og, håper alt er som det skal. Min samboer får heller ikke blitt med, men vi fikk time til den ordinære ultarlyden også idag, og den gleder han seg til å være med på!

Gruer meg litt for innvendig jeg og, aldri vært hos mannlig gynekolog før. Men det er jo jobben hans, er sikkert profesjonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag, og var på UL i går. Prøvde først utvendig, legen så alt da, men jeg var ikke helt fornøyd, så vi tok innvendig også. Da så vi mye mer, alt var perfekt. Den lille lå der og strakk beina ut og inn, og dreiv med hendene oppi ansiktet...*ler* Jeg smeltet helt.

Jeg har hatt med samboer et par ganger på UL i går var faktisk moren min med, hun ville så gjerne se barnebarnet sitt, og samboer måtte jobbe i går.... Hun sto selvsalt ikke "der nede" å så da, men ved hodet, sånn at vi bare snudde skjermen...:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...