Gå til innhold

Oktober: Fødselsforberedende kurs på Ahus


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

Vi har fått plass på kurs der den 20.september kl 10-1430.

Noen andre som skal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk påmeldingsskjema da jeg var på ul der. Sendte bare inn slippen fra brevet.. Prøv å ring Ahus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme termin som deg og har sendt inn slippen men ikke fått noe svar. Men 20.9 var jo ganske sent da. Ca 2,5 uker før termin. Får sikkert omtrent samme tid som deg. Men får vente litt til på svar og se når jeg kommer inn før jeg evt ringer og purrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, får sende inn lappen i dag jeg, vi skal forhåpentlig på det, men har ikke sendt inn lappen ennå. Må vel få fingeren ut, for det var visst litt rift om de plassene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skal på samme sykehus 6/9. Synes 4 uker før tia var knapp nok tid jeg.. Har heldigvis allerede hatt med gubben på befaring så vi vet hvor vi skal hen.. :) Greit å ha det gjort før tia om ikke annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppringt av Ahus forrige uke og fikk tilbud om kurs 11 september kl 16.00 - 20.30. De hadde ikke noe ledig på dagtid. Da kveldstid passer bedre for meg, takket jeg ja.

 

Sendte inn slippen for en god stund siden for å være sikker på å få plass. Det er nok mange som skal på kurs i høst : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noen sånn slipp jeg, da jeg var på UL sist torsdag...

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...