Gå til innhold

Til dere som går på tidlig UL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør dere det og er det utenom legebesøk ?

Betaler dere 900 kr hos private eller er det andre muligheter ?

 

Skal ikke til legen før i uke 13 og vil gjerne titte litt før jeg forteller kommende søsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte time i dag jeg! :) Og jeg bestilte time fordi, for det første så er det lenge til jeg skal på første kontroll (om enda fire uker), for det andre så aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei, og for det tredje så vil jeg bare få en bekreftelse på at alt er ok. Er så redd for å miste igjen..

 

Jeg bestilte privat. Fikk beskjed om at det ville koste 650 kr jeg da, så jeg syntes ikke det var så ille.

 

Nå gleder jeg meg! Det blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Grunnen til at jeg går på tidlig UL er pga at vi har brukt prøverør for å få ønskebarnet vårt i magen. Derfor fikk jeg første UL i uke 7, og skal ha UL en gang i mnd hele svangerskapet. Virkelig godt med så god oppfølging, og jeg slipper å beale noe.

 

Jeg vil tro at eneste muligheten for deg å gå på UL utenom den ordinære, vil være å gå privat, ja... Men det er sikkert noen som har bedre greie på det enn meg...

 

Hilsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi går til tidlig UL pga en del komplikasjoner, smerter og operasjon tidlig i svangerskapet. :-) Vi går til sykehuset, vi var i dag, og alt var helt flott! Så nå tror og håper de at alt skal gå bra videre.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte en privat UL idag, det koster 820 kr fikk jeg beskjed om. Synes det er dyrt, men har tenkt så masse på dette hver eneste dag, at jeg tror den prisen er verdt det for å klare å slappe litt mer av og glede seg i stedet for å uroe seg. Dersom det skulle vise seg å være noe galt vil jeg heller vite om det med en gang, enn å gå rundt å tro at alt er fryd og gammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet 3x før vi fikk jenta vår på 20 mnd, så fikk flere ul da jeg gikk med henne... og skulle få det denne gangen også.

Vert på UL i dag i uke 8, helt utrolig opplevelse og se den lille:-)

Syns det er svært godt og få se at alt er bra, blir mye roligere og ikkje så redd og bekymra... Spes. siden vi har mista en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare se at ungen lever. Har venninner som har hatt sa flere ganger og gidder liksom ikke gå og bekymre meg.. betalte bare 100,-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til en privat UL forløpig og skal tilbake på nok en privat UL neste uke. Betaler 750 kr gangen!

 

Gjør det fordi jeg ønsker å slippe og bekymre meg! Er veldig redd noe skal gå galt (etter MA for noen måneder siden)! I og med at jeg ikke får ekstra oppfølging (fordi jeg "bare" har hatt 1 MA), betaler jeg heller for det selv! Tryggehetsfølelsen betyr MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...