Gå til innhold

Easy Walker til vinteren?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir mamma til en gutt i oktober, og synes Easy Walker vognen virker veldig stilig. Jeg har ikke sett den i virkeigheten enda, og lurer derfor på om bagen er stor nok til vinterpose og en gutt fram til 6 mndr?

Hvilken bag er størst; på OTH Urban Jungle eller Easy Walker?

Kan bagene brukes i bil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5436953-easy-walker-til-vinteren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAr skjønt det sånn at ew og oth bagen er ganske lik. Har selv oth bagen - den er nesten like lang som bagen til min brio komi, men smalereog kanten rundt er lavere. Så bagen er ikke så lun, og virker mye trangere.

HAr ikke brukt bagen, da gutten vår var så stor at vi la han i voksipose rett i vogna.

HAr sett at noen med saueskinnspose i denne bagen, men da var babyen veldig liten. Du får nok ikke plass til en 6 mnd gammel baby med vinterpose i den bagen.

Ville heller kjøpt en billig, brukt dypvogn til å ha i vinter, så heller selge den igjen til sommeren og invistere i en easywalker da.

Hei.

Jeg bruker Easywalker med bag. Jenta mi er 5,5 måned og bagen passer godt enda. Hun sover i den hver dag og tror hun trives godt i den.

Har oxo hørt at det kommer en ny vogn Easywalker Sky. Den har vist større bag.

Jeg hadde ikke klart meg uten min Easywalker. Vi er såpass mye å farter slik at jeg trengte en vogn som var praktisk, lett og liten. Reisebagen blir flittig brukt når vi er ute å flyr. Har ikke hatt en flyskade enda og det er jo godt!!

Lykke til med vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...