Gå til innhold

Dere som kan dette med morsmelkerstatning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg blande pulveret med kokvarmt vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det skal du ikke gjøre for da ødelegger du priteiner i melken somi sin tur kan gi magesmerter. Dette står også på pakken

Skrevet

Gjelder det også når man bare skal blande det med grøtpulver?

Skrevet

Det er forskjellig fra hvem type du bruker.. Nan sin skal holde max 40 grader...

Skrevet

jeg bruke ¨å blande med kok varmt vann, rister, så kjøler ned flasken i kaldt vann i oppvaskkummen.....'

aldri hatt problemer med at han har hatt mageknip eller no...

bruker nan

Skrevet

Går ikke på mageknip .., men at næringsstoffene i melken delvist forsvinner... Står jo også på pakken at vannet ikke skal holde mer en 40 grader....

Skrevet

syns den enkleste måten å få rett temp på er å ha kokende vann i flaska, og ta rennende kaldt vann fra springen til det er passe temp, og så pulver oppi..

Skrevet

Samme gjør jeg også.. Eller tar bare kaldt vann fra springen og varmer i mikro..=)

Skrevet

Vann til Collett skal være varmere enn nan. Står at det bare skal avkjøles noen minutter. Hipp er vel ca samme temp. som nan.

Skrevet

Bruker NAN HA1 den skal ha 40-45' når du blander i pga næringsstoffene.. De andre vet jeg ikke, les pakken..

Vasker og koker (skal snart slutte med det) alle flaskene med tilbehør (dr.brown), koker vann fra KALDT vann og heller over på flaskene, lar de enten stå på benken eller i vasken med kaldt vann til jeg setter de i kjøleskapet.

Når jeg bruker de så tar jeg å varmer vannet å flaken til 40 grader i microen og så har jeg pulver og malt i... Fersk melk alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...