Gå til innhold

Har dere merket at det hjelper å være utvilt i forhold til kvalme?


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Idag stod den snille mannen min opp med guttungen og tok han medpå jobb og hentet materialer o.l. Jeg fikk sove å slappe av å gikk ikke ut av senga før ca 9.30.

Så idag føler jeg meg mye bedre enn i går etter middag. Pleier å være fin form frem til alt fra 12-14 . Da kommer kvalme og trøtthet sigende, men nå føler jeg meg veldig bra. Ble litt kvalm istad men da gikk jeg bareinn og lagde meg pizza og lemonade nam nam og jeg føler meg helt grei : )

På søndag fikk jeg også sove lenge og det ble også en veldig god dag sånn form messig. Tror nesten det må være en sammenheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt utrolig hvilken forskjell det gjør å høre på kroppen og få nok søvn. Jeg er desverre elendig til å sove lenge om morgenen, så for oss er løsningen at mannen min tar nettene med vår elskede sønn på 20 mnd (som har det med å vekke mamma 04...) og jeg sover på gjesterommet. bare å få sove til 07 i stedet har gjort underverker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på! :)

Når jeg blir veldig kvalm, så legger jeg meg ned og roer meg, og da blir det som oftest bedre etter en stund.. Og når jeg stresser, eller er trøtt og sliten, så blir jeg fort kvalm...

 

Så det har nok helt sikkert en sammenheng! ;) Det tror i allefall jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig.

Var nettopp i veg med sønnen min til sin far fordi jeg har stått å spydd, stakkar skjønnte ingen ting han hva mamma gjorde. En halv time på sofaen og visps i mye bedre form.

Så tror nok det er lurt å hvile masse når man er kvalm ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...