Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Både jordmor og legen min tror jeg kommer til å føde før tiden.... Fikk ny time hos legen i går den 12 juli, og da sa hun at hun ikke ville være overrasket hvis jeg hadde fødet til da... Og jeg har ikke termin før enn i slutten av mnd...? Fødte ca 3 uker før sist gang da, men kan jeg stole på dette? Kan godt føde litt før;)
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Vet ikke jeg, fødte to uker før tiden forrige gang. Idag har jeg termin og det ser ikke ut til å skje noe med meg med det første iallfall. Bare ikke håp for mye så du blir skuffet som meg.. Er driitlei nå...
2julibarn Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Hei, jeg har fått samme beskjeden, og fødte også 3 uker før termin sist. Hadde tegningsblødning i forrige uke, men denne uken virker alt så "fredelig" der nede, så jeg tenker at det fortsatt kan gå lang tid... Teit at leger og jordmødre sier slik, for da blir man så lei på slutten når man går og venter!
2julibarn Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 P.S. Hvorfor tror de at du vil føde før nå da???
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Min venninne fødte før tiden sist, gikk 3 uker over tiden denne gang. Vet ikke, men jeg synes det er litt dumt av helsepersonell å sette tiden før for oss som venter så innmari -Det er så mye tyngre å være "5 uker på overtid" enn 2 som det fort kan bli! Sist jeg var gravid fikk jeg også beskjed om at jeg nok kom til å føde før ettersom jeg var så stor, men han kom fiks ferdig to dager etter. Da hadde jeg ventet i nesten 3 uker, og dette føltes som overtid! Denne gangen tenker jeg at 2. august er termin, men det kan fort bli 12. eller 14. eller 16. (august eller juli kanskje?)
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 2 bekjende av med fødte 3 uker før og 2 mnd før. begge fikk på termindaton
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 alså andre barnet til dem begge kom på termin daton. og da hadde jm sagt at de kom til å føde lenge før..
miss u Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 hva er begrunnelsen for at de tror dere ville føde før termin? bare litt nysgjerrig jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Mens terminen min er jo egentlig noen uker før... Også er jeg liten av vekst, så det er vel derfor de tror det at jeg kan føde før... Vet ikke? Dette er noe som de har kommet på. Hver for seg også faktisk. Jeg har ikke spurt en gang.. Jordmor nevnte det sist mandag og i går nevnte legen det. Jeg går ikke å tenker på at jeg kommer til å føde før, men det hadde vært fint da. HI
Sunroad Speach:) Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Jeg fikk beskjed om at han ville komme i løpet av et døgn da jeg var i uke34. Da det ikke skjedde sa de at han ville komme snart, så jeg skulle ikke regne med å gå frem til termin. Nå er jeg 36 uker på vei og slapper bare av hver dag. Å ligge mye i ro skal jo hjelpe hvis det er fare for tidlig fødsel.Jeg har fått beskjed om det hvertfall. Fødte du i uke 37 sist gang? hvor mye veide den lille da( om jeg kan spørre) ?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 jeg fødte i uke 34 første gang. fikk beskjed av legen for to uker siden at jeg ikke kom til å komme på neste kontroll. men der var jeg i går,så han tok feil. di kan ikke vite når babyene kommer.er i uke 36 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå