Mommy1 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er i uke 39+ 3 dager. Hadde masse utflod i går, og om kvelden så jeg slimproppen i trusa. Jeg er sikker på at det var slimproppen, men noe sier meg at det ikke var hele greia. Den gelé-aktige klumpen var på størrelse med tommelneglen min - litt større. Kan det ha vært bare deler av slimproppen? Er det noen som har sett hele slimproppen komme ut, og i så fall, hvor stor er den? Neste spørsmål er selvfølgelig: hvor lang tid har det gått fra slimproppen kommer ut til fødselen er i gang hos dere? Ifølge boka mi kan fødselen starte om noen timer - eller drøye i noen uker til.... Men hva er deres erfaringer?
Ta sats;-) Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg kan ikke svare deg på hvor stor slimproppen er. Men når jeg er på do, så tørker og tørker og tørker jeg, den er mer slimete enn utflod... Forrige gang gikk den på kvelden, og resten på morgenen etter. Og på natta igjen startet fødselen... Nå har også slimproppen min gått iløpet av dagen, og jeg er igang ned uregelmessige rier!! Så for min del har jeg ikke måtte vente lenge før det har begynt å skje noe... :-)
mamma4? Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Min kom sist fredag og jeg har ikke født enda. Jeg er 3.gangs og det er første gang jeg har sett den . Den var ca 6cm lang og ca 1 cm i diameter. To dager før hadde jeg rosa utflod og noen timer etter kom det litt mer slim. Det er visst veldig forskjellig om og hvordan den ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå