Gå til innhold

liten tur inn her for å spørre om HCG nivået.


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

Hei!!

Tilhører egentlig assistert befruktning jeg da, men snike rmeg inn her!

 

Jeg lurer på om dere kan avare meg på dette med HCG nivået. Jeg har hatt inseminasjon den 18 mai noe som vil tilsi at jeg skal være 6 uker på vei om det klaffet. Tok en blodprøve dag 16 som viste HCG på 4. På mandag hadde jeg 197. Er dette mye lite eller hva er det. Jeg har hatt mensen den 2 juni og hadde blødning søndag 18. juni med friskt blod ikke mye men nok til at jeg ble bekymret. Tok UL på tirsdag og legen sa han så ingenting. Skal ta ny blodprøve mandag og ny UL tirsdag. Hva tror dere jeg kan forvente meg.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å svare på... Kan være veldig tidlig og dermed lave verdier og ingenting å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker !!

Jeg er så spent!! Vi har prøvd å bli gravide i over 2 år så om vi hadde klart det og den sitter nå så har vi gjort det selv og det hadde jo vært gøy.

Hm.. ja ja takker ihvertfall for svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Silly, du kan ta en titt på www.betabase.info også...

Synes den siden er kjempefin i forhold til HCG-nivåer. Har vært ute av drift en stund, men tror den funker nå.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Ikke for og ta humøret fra deg,men når jeg var 6 uker på vej vart det målt en hcg på 652... Dette er en meget lav verdi,og det endte med en ma.... Nå er jeg gravid på nytt og hcg vart målt igjen i uke 6+0... Nå var hcg verdien på lige knapt 13500..... Og legene mener jeg får beholde dette barnet....

 

Men for alt jeg vet så kan det være helt andre ting som gjelder for prøverør etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !! nå en uke etter fikk jeg testet meg på nytt og da var resultatet 324 og sykepleieren mente at dette ikke ville kunne fullføres og at det mest sannsynlig var graviditet utenfor livmor..

HUFF jeg er så lei meg jeg nå.... Vi har jo slitt en del da for å få dette til og som jeg nevnte så er jeg jo bare på en snar tur innom her. Er egentlig på assistert befruktning-.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...