Lolla-lu Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har begynt å få stikking i magen/underlivet en gang iblant. Hadde noe stikk i begynnelsen da livmor vokste, men dette er en annerledes stikking.. Det kommer som "støt". Stikker litt, så brer det seg oppover nederst i mageregionen. Det er veldig ubehagelig, faktisk litt vondt iblant. Noen nevnte at det kanskje var hodet som festet seg, men jeg trodde ikke man kjente det og det kommer noen ganger iløpet av dagen og det har foregått siste fire-fem dagene. Er 33 + 4 i dag hvsi det har noe å si. Noen som vet?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Har nettopp kommet hjem fra JM og snakket om det samme faktisk. Det var ikke noe å tenke på for min del i alle fall. Er 33+0 i dag. Hun forklarte at siden babyen ligger med hodet ned mot symfysebenet, så kan det føles slik noen ganger. Og samtidig så utvider det seg og forbereder seg "der nede". Ikke noe farlig i alle fall, men bare litt ubehagelig. Hos meg hjelper det å sette seg ned og slappe av litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå