Gå til innhold

Treff for aug/sept/okt gjengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..søren...eg kjem sannsynligvis heim frå ferie om kvelden den dagen...dumt da ikkje e torsdag, for eg fekk ikkje med meg sist treff heller..jaja, blir vel kansje fleire dagtreff og... :) Kos deko masse!

Klems frå det våte Vestlandet

Annonse

Hei ceknes!

Jaså, det er vått på vestlandet???

Her er 20 grader, delvis sol:-)

Håper du allikevel koser deg, og at du får slappet litt av?

Sms`er deg litt senere, er nødt å kjøpe påfyllingskort:-(

Angående treffet så passet det vel for de fleste den 5. Er du hjemme i rett tid, skal jeg ordne det så du får sitte på med meg:-)

Kos deg med ferie!

Sitter selv med føttene på ei pute,(mega hoven!) G skal på seinvakt til 14.30., og da må jeg selv ta meg av hun superenergiske Helene!

Stor klemz til deg, og alle dere andre bimmere!

Jeg vil også komme på dagtreff neste gang. Jeg kunne ikke komme i går. Det huset som brant i Vollabakken, er nabohuset vårt. Har vært et par hektiske og slitsomme døgn kan du si.

Nå er alt bra og vi venter bare på den siste oppryddingen på takterrassen og sliping og lakking av trappa.

Tjo hei!

Ååååå, var det nabohuset deres?? Uff da, så kjedelig...Fælt med alle de brannene i denne byen....

Godt at ting holde på å falle på plass igjen nå da.....:o)Vi får se om de har satt opp et nytt treff på dagen neste uke, hvis ikke kan jo vi gjøre det :o)

Tjo hei hei;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...