Gå til innhold

Har dere store mager Jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 22+1 idag , men jeg har nesten ingen mage , kan det hende at ungen vikser innover på en måte???

Min første så jeg har ikke så mye peiling på dette her!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så veldig stor nei, men litt mage har jeg da. Trodde jeg kom til å få større mage denne gangen siden jeg har ett barn på 2 år fra før, men det ser ikke slik ut.

Det kan hende at babyen ligger innover ja.. tror at det kanskje er tilfllet med meg...

Har bilder under nicket mitt i våre album hvis du vil se. Da var jeg litt lenger på vei enn deg.

Skrevet

uke 24 her.. ser ut som jeg har lagt på meg 1 kg eller 2 bare...

Skrevet

Mage den var kjempe fin:o) Den popper vel ut på meg etter hvert også:o)

Skrevet

Er i uke 24, og føler jeg har fått ganske stor mage, det er første gang for meg, men syntes magen min kom veldig fort, har ikke lagt på meg mer enn ca2 kilo. Men det er veldig forskjellig på folk. Syntes det er greit at den kommer gradvis, for da får huden litt bedre tid på å strekke seg, uten å sprekke.....

Skrevet

Jeg er også førstegangs og er 24 + 2 i dag. Fra uke 20 har magen kommet skikkelig frem. Har ganske stor mage og pupper nå, hvor skal dette ende...

Skrevet

Jeg er også førstegangs og er 20+4 i dag. Magen min har "poppet" skikkelig ut de siste to ukene!! Nå tør folk å spørre hvor langt jeg er på vei..

Har lagt på meg sånn ca 5kg til nå.... Lurer også på hvor dette skal ende..

Skrevet

Jeg er 22+6 idag og fikk høre idag at jeg ser høygravid ut, så magen er ganske stor. Er jo koselig med mage, men kan nok bli ganske slitsomt etterhvert visst det fortsetter i dette tempoet : )

Skrevet

Jeg synes jeg magen min er blitt kjempe stor sånn plutselig..

Har lagt ut bilde under nicket mitt...

Skrevet

Har bilde av magen min, 20 fullgåtte uker..

Ligger under nicket mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...