Gå til innhold

Huff er så lei meg. fikk eksamen karakteren idag og det ble stryk :(

Anbefalte innlegg

har sendt inn klage i håp om at andre skal se på det og vurdere det på nytt.. Snakket med andre idag også som til vanleg ligger på 6 niva og dei ble dratt ned til 2 og 3. så sensor har vert streng.. men vil klagen min gå bra? klarer jeg å nett stå i alle fall??

Er så lei meg :(

Fortsetter under...

Stakkars deg!!!

Stooor trøsteklem xxx xxx xxx

Merkelig at noen sensorer skal være så himla streng:(

Jeg får opp at du kan få bestått - dersom du sender inn skriftelig klage.

Håper dette stemmer og lykke til!!

Krysser alt for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxx

Opp med hodet!!

Tusen Takk Elastica.. :)

Ja det var helt fult av folk i skranken på kontoret, som ville klage på karakteren. Så jeg gikk på dataen og skrev et klage brev med en gang. Så nå er det vel sendt håper jeg.. Håper du får rett. Bare jeg står sier no jeg. Kan ikke fatte å begripe dette, jeg er da ikke så grønn. Ligger vanligvis på 4 og 5 alt etter så. Snakket også med læreren min og hun sjønte heller ingen ting.

Så jeg hååååååper.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...