Bilba og gutta :) Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg synes jeg kjenner litt spark mot de nederste ribbeina på høyre side nå, samtidig som det kjennes ut fra utenpå som babyen ligger vedig langt ned nå. Det er liksom en hard klump helt nede i bekkenet - kan dette være hodet? Jeg synes nemlig jeg kjenner føtter og hender overalt, og jeg sliter med å finne ut hva som er hva. Han sparker fortsatt langt nede i magen på begge sider - og dette rimer jo ikke med t han sparker i ribbeina. Hmm... Hva tror dere? Er snart i uke 33...
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Tror egentlig ikke at du selv kan kjenne om hodet har festet seg... Du kan vel kanskje kjenne hvilken vei ungen ligger ja, men om hodet er festet kan bare JM finne ut av på kontroll.
Tredje nurk underveis Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg var på kontroll i dag, og trodde at babyen lå i seteleie fordi jeg de siste dagene har kjent så mye spark og bevegelser helt nede i magen. Men pjokken min ligger fortsatt med hodet ned, så det må være armene han veiver med der nede ... Tror jordmor må kjenne om hodet har festet seg.
Bilba og gutta :) Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2006 Jeg mente egentlig å spørre om man kan kjenne at han har lagt seg med hodet ned... ikke om det har festet seg... det er vel litt tidlig for det enda!
GuttemammaX3 Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Du er jo lengre på vei enn meg, og jeg kjenner selv hvordan babyen ligger (har ligget med hodet ned siste 3 ukene i hvert fall)... Både jordmor og lege sier at han ligger med hodet ned... Men de kan jo snu seg ennå, så ingenting er sikkert før terminen nærmer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå