Gå til innhold

Buuu huu--- trode det var min tur nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært våken siden 02.30, da begynte det med tak bak i ryggen. det var kort i mellom så ble litt skremt, så de gikk over til konstant smerte. Da merka jeg at det kom tak i magen også.. Lå å kjente litt på disse, det var rie smerter og kom i rie tempo. Hvert 6 min. til jeg sto opp klokka halv 4, da gikk det plutselig 12 min mellom hver så ble de borte.. så la meg igjen og lå der til kl 06 med jevne tak.. å har fått sove bittelitt men hele tiden mens jeg ligger kommer vonde smerter med jevne mellomrom men ikke når jeg står opp :(

Hvordan får jeg de regelmessig når jeg går og sitter??? Får jo ikke sovet mye heller, det gjør jo vondt å ligge. Nå kommer det en "rie" mens jeg sitter da men men... jordmor mente jeg kunne gå slik leeenge siden jeg har barn fra før.

Kom med forslag? før jeg blir gal. Andre som har hatt det slik????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blærk, skrev nettopp ett innlegg om disse takene jeg kjente, og så leste jeg ditt innlegg. Så da skjønner jeg at jeg også kan gå leeenge enda.

Skal vi krysse fingrene for hverandre om at det skjer ila noen få dager:)?

Lykke til!

Skrevet

Huff, ikke noe moro det der. Jeg er andregangs og lider litt av det samme som deg, men takene har ikke vært så intense hos meg. Hos meg kommer det om kvelden så jeg ligger en stund før jeg sovner, for jeg kjenner etter om det blir noe regelmessig av disse takene og menssmertene som jeg føler da. Det var jo slik forrige fødsel startet, men der var det ingen falsk alarm. Jeg er to dager på overtid nå, og har hatt det slik i flere uker. Jeg var overbevist om at jeg kom til å føde før termin. Nå har jeg mistet alt håp og tenker at jeg må vel bli igangsatt på toppen av det hele. Grumf!

Skrevet

Hadde det sånn i helga jeg... Men det forsvant... Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet en stund til...

Skrevet

Hei,

man sier gjerne at rier blir sterkere når man beveger seg. Er det kynnere, vil de stoppe når man beveger seg.

Kanskje det er noe i gjære likevel?? :)

Klem og lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...