Trummelums Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Trøtt, hissig, treg/løs mage, uren hud, lyst på noe å spise hele tiden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull80 Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 he-he, jeg er kanskje litt trøtt og litt hissig, ingen rar mage og ingen uren hud, men er trøtt. Er heller ikke spesiellt sulten enda (og det er jeg glad for). Men det kan komme. Jeg er kort p åvei og i forrige sv.skap så var jeg konstant sulten mellom uke 6-10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg er Trøtt hissig kvalm--- spes på kvelden og hvis jeg er trøtt. kaster opp på kvelden ofte. litt større pupper oppblåst mage ( ser ut som jeg er 5 mnd på vei hehe) plutselig får jeg det for meg at jeg å ha en spes type mat. her en dag var det lammekjøtt ( kokt) med grønnsaker, poteter og sursøt saus. Jeg sto å lagde dette til langt på kveld og spiste enorme menger. Nå har vi kjøleskapet fullt av saus og kjøtt men jeg orker ikke tanken på å spise det hehehee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Trøtt, trøtt og atter trøtt. Og litt større pupper ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 22. juni 2006 #5 Del Skrevet 22. juni 2006 trøtt,kvalm, konstant sulten og ømme pupper. Er nå i min 8 uke så det går vel snart over, det gjorde det iallefall sist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 Trøtt, trøtt og kjempetrøtt! Kvalm Reagerer på lukter (må plutselig kaste opp hvis jeg kjenner en rar lukt eller noe :S ) Veldig ømme pupper Humørsvingninger Sulten ofte - men har problemer med at det er ingenting jeg har lyst på Antidilla på søtt (vanligvis er jeg en skikkelig godtemoms ) Og masse utflod (unnskyld... ekkelt...) Løs mage... Og stikkinger/mensmurringer innimellom (Føles som om jeg har fått hele symtomslista... hehe =) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 Oppblåst og luft i magen Svimmel Trøtt og sliten Uren hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*HØYESTE ØNSKE* Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 Oppblåst mage, føler at det bor flaksene sommerfugler der inne. Er tørr i munn og hals, drikker derfor mye og tisser enda mer. Trøtt og slapp. Litt kvalm og svimmel, men skal ikke klage på det. Er 5+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 22. juni 2006 #9 Del Skrevet 22. juni 2006 Trøtt hele tida, men sover dårlig = enda trøttere Ikke matlyst, men egentlig sulten Veldig løs mage Stikking mange plasser i magen Griner for den minste ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå