Gå til innhold

dere iuke 4....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

merker dere noe til noe eller? Det eneste jeg har er uteblitt M....Kan den være forsinket selv om Du vet når den skal komme uten være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er konstant kvalm, trøtt, mensensmerter pluss stikkinger på venstre side. og ømme bryster..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ingen symptomer annet enn litt trøtt kanskje, men det er jeg alltid føler jeg... :)

Mensen kan jo være forsinket uten at man er gravid for kroppen er rar, men kan du ikke ta en test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har men den var :( Skal vente 1 uke har jeg hørt og teste på nytt,den kan slå feil ut så tidlig! Har hørt at mange ikke tester positiv før etter 1 uke etter IKM !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Vent noen dager og test på ny!! Har en venninne som testet 1 uke over. Men kjøp en bra test (CB f.eks.) og test med morgenurin.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

våkner kvalm, har masse stikninger i magen, er kvalm utover dagen, i dag tok jeg et Stort pizzastykke på jobb - gjør jeg aldri ellers og har vel bestemt meg nå for å være litt obs fremover så jeg får skikkelig næring..

ikke så slapp, det verste er kvalmen...men så kjenner jeg at jeg er gravid og det er jo spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrive rjeg ikke for å være kjip, men tror kanskje folk innbiller seg litt symptomer også.... :) Som når vi gikk og håpte på positiv test og innbillte oss at vi var gravide :)

Det er nok endel som tar seg et ekstra kakestykke, legger seg ned på sofaen og føler seg litt ekstra oppblåst når de har funnet ut at de er gravide. Denne psyken jenter...he-he

Tror ikke det er så veldig vanlig å være KJEMPEkvalm i uke 4 nei...

Men hva vet jeg, jer er jo ingen ekspert, føler bare at gravide har lett for å føle ekstra mye enn det som egentlig er facts :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig md dg anonym.. snakket md flere veninner og andre mødre. Di aller fleste vet jo ikke en gang at di er gravide da. Jeg selv ble ikke kvalm før uke 7. Trur mangle leser litt for mye og inbiller seg en del symptomer.. sorry men det er min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg fikk en enorm kvalme i slutten av uke 3 å ømme bryster oxo.. det går ann.. jeg innbiller meg ikke at jeg ikke kan ligeg på magen for da gjør det vondt å jeg innbiller meg helelr ikke at jeg er så kvalm at jeg ikke orker å spise! men selvfølgelig..er nok noen som "føler" mye som ikke egentlig er der..men på meg kom dette overraskende siden jeg ikke tenkte på det.. gikk i flere dager å tenkte jeg var på veg til å få omgangsyken eller noe..men nå viser det seg at de ikke var det..!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt sikker på at det går an og at mange faktisk er kvalme, har ømme pupper etc. fra den dagen egget fester seg, men tror det er mest vanlig at det kommer når det har gått et par uker til. Men sier ikke at du ikke kan være kvalm. Føler bare veldig at mange føler seg VELDIG gravide med en gang, og så har de så VELDIG lyst på sjokolade og kaker! vel, har ikke alle alltid veldig lyst på dette til enhver tid egentlig, gravid eller ikke...he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan si meg helt enig med deg i det!

Men så er det kanskje sånn at de første 6 ukene er det mest det psykiske forandringene som man lett kan blande sammen å tro de er fysiske, fordi man tenker så mye på det å kjenenr så veldig etter! Men de som går rundt å tror de er kvalme eller føler seg veldig gravide veldig tidlig vil vel kjenne at når disse symptomene kommer på orntlig er det helt annerledes..

:-)

-kanskje noen tilogmed vil føle seg veldig gravide med engang,man er jo litt stolt da når man har fått det til! hehe.. jeg fks kan nesten ikke vente med å få mage! Gleder meg..

 

jo sant..det er med mat..tror oxo at man alltid har lyst på noe bare at gravide gir litt lettere etter pga humøret, åsså er det jo mye hormoner i sving! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...