Gå til innhold

hjelp til å se tegn på at babyen er trøtt?

Anbefalte innlegg

hvilke tegn annet enn at babyen gnir seg i øynene og er grinete ser dere etter egentlig. hørte at det da er for sent med legging at babyen bør legges før. syntes det er vanskelig å vite på dagtid når jeg skal legge gutten min på 5 mnd. han har også en tendens til å sove kunn en halv time av gangen, før kunne han sove opp til 3 timer om formiddagen.

Fortsetter under...

Mange babyer tar seg i ørene når de er trette. Men, etter hvert lærer du deg hvor mange timer det tar før han blir trett igjen etter at han våknet om morgenen. selv om du da ikke har sett tretthetstegnene, kan du legge han i sengen før han blir overtrett. Jeg er ikke enig i at det er for sent, men du må kanskje bruke lenger tid på å få barnet til å sove. Du må da også bruke mer tid på å roe ned barnet ditt.

Et eks. Min datter på 8,5 mnd er våken 1,5-2 timer før hun skal sove igjen. Dette betyr, våkner hun 7 om morgenen, legger jeg henne i halv 9-9 tiden, og hun kan finne roen selv. Sover hun helt til 8, Legger jeg henne halv 10-10 tiden. Dette kan du finne ut for den neste luren også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...