Gå til innhold

Jeg skal på utredning akkurat nå!!!!

jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Har du vært på utredning nå? Lurer bare på litt hva undersøkelsen går ut på, om de evt finner årsaken til hvorfor du du mistet. Har selv fått tilbud om utredn, men ikke fått time ennå. Jeg har hatt totalt 4 MA, født 2 barn, (normalt). 3 MA har vært etter barna. Mistet sist i juni, så jeg regner med at de tar meg inn i løpet av høsten. Har ikke begynt å prøve på nytt ennå. Tenkte å vente til sept. Utrolig tungt å miste, mistet en i januar også...

Håper jeg kan høre fra deg om de finner ut årsak til abortene.

Lykke til videre

Hei junijente!

Din historie minner litt om min - jeg fødte først to barn, deretter hadde jeg to MA i uke 13 og 15. Fikk da tatt en "mini-utredning" som bestod i diverse blodprøver, bl.a en del prøver som gikk ut på koagulasjonsdefekter, dvs om jeg har noe i blodet som gjør at jeg har lettere for å danne blodpropper. Blodpropper i morkaken kan nemlig føre til at fosteret får for lite næring og dør. En av disse prøvene var positiv og da jeg ble gravid igjen, ble jeg satt på blodfortynnende. Dette svangerskapet forløp uten komplikasjoner og jeg har gjennomført enda et svangerskap etter dette på samme medisinering.

Dette stoffet jeg har i blodet kan ha mer eller mindre aktive perioder og dette mener legene er forklaringen på at jeg har gjennomført to normale svangerskap tidligere. Nå er det jo ikke sikkert dette gjelder deg, men tenkte bare jeg ville fortelle hva jeg har opplevd - ønsker deg uansett lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...