Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jøss... Logget på..."du går nå i 29 uke..." Skal jeg inn til dere tøtter her inne jeg nå da? Føler plutselig at det blir veldig siste innspurt det her Hvor blir den derre tiden av? Svooosj,så var den borte?
Konemelone Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Heldig du som føler det sånn....,jeg føler at tiden står stille jeg!
♥Tiny Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Føler også at tiden går fort Men nå begynner den å gå sakte igjen da, for nå nærmer det seg med stormskritt!!! Bare 30 dager igjen nå....
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Jupp, vælkømmin te øss ) Bare en tredel igjen nå ) Fikk litt hetta i stad selv, på din side sto det "du går nå i 38. svangerskapsuke, og har 23 dager (3 uker) til termin 15.07.06" Jiiiiiiiiiises!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2006 hehe, kommer til å dåne den dagen jeg får den beskjeden. Syns jeg ble gravid i går, jeg.... Har akkurat sluttet jobb nå, så nå kommer kanskje dagene til å snegle seg mer? Håper tempoet roer seg litt Helt til siste uken, og jeg da innser at jeg ikke har fått blir ferdig med noe som helst av innkjøp og får handle-panikk...Da raser tiden sikkert igjen... Jaja...*titter ned på magen* Hun får komme i det tempoet hun vil...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2006 Oj, og for all del, takk for velkomsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå