Gå til innhold

Gravid med pergo


helle74

Anbefalte innlegg

 

Noen som vet hvor stor sjansen er for å få tvillinger når man har blitt gravid med pergo?

Testet positivt 17. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet faktisk ikke men har hørt om flere her inne.............MEN jeg tenker du er rett person å høre med..jeg lurer nemelig på dette med Pergo (går også på det!) Ble du gravid på første forsøk? Hvis ikke Hvor lang var din syklus? Legen sa til meg eggløsning ville komme 13-15dg og evt. M 14 dg etter.........Men dette stemmer ikke for min del,vet ikke om jeg er gravid heller;negativ test..når hadde du siste M når du testet positiv 17.juni???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på 2. kuren. Hadde el på dag 15 tror jeg.

Så da er vel syklusen på 29 dager. Jeg fikk kortere syklus med pergo, hadde vanligvis ca 31 dager.

 

Lykke til, håper du også får en spire i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å "snakke" med andre i samme båt.. :) Men du,når testet du positiv...jo 17.juni skrev du,men hvor lenge etter IKM ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle da bli 3 dager etter ikm. Hadde ingen anelser egentlig, skulle på fest så ville bare forsikre meg om at jeg ikke var gravid. Men der tok jeg feil gitt.

Eneste jeg kunne merke det på, var at murringene ikke kom som vanlig 1 uke før, men kun 2 dager før ikm.

Kan fortsatt ikke tro det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :) For min del har jeg hatt mens smerter i flere uker nå. Jeg testet iallefall negativ dag 28 i syklus...kanskje tidlig??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...