helle74 Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som vet hvor stor sjansen er for å få tvillinger når man har blitt gravid med pergo? Testet positivt 17. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Del Skrevet 22. juni 2006 Vet faktisk ikke men har hørt om flere her inne.............MEN jeg tenker du er rett person å høre med..jeg lurer nemelig på dette med Pergo (går også på det!) Ble du gravid på første forsøk? Hvis ikke Hvor lang var din syklus? Legen sa til meg eggløsning ville komme 13-15dg og evt. M 14 dg etter.........Men dette stemmer ikke for min del,vet ikke om jeg er gravid heller;negativ test..når hadde du siste M når du testet positiv 17.juni??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helle74 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Ble gravid på 2. kuren. Hadde el på dag 15 tror jeg. Så da er vel syklusen på 29 dager. Jeg fikk kortere syklus med pergo, hadde vanligvis ca 31 dager. Lykke til, håper du også får en spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjekt å "snakke" med andre i samme båt.. Men du,når testet du positiv...jo 17.juni skrev du,men hvor lenge etter IKM ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helle74 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Det skulle da bli 3 dager etter ikm. Hadde ingen anelser egentlig, skulle på fest så ville bare forsikre meg om at jeg ikke var gravid. Men der tok jeg feil gitt. Eneste jeg kunne merke det på, var at murringene ikke kom som vanlig 1 uke før, men kun 2 dager før ikm. Kan fortsatt ikke tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 GRATULERER For min del har jeg hatt mens smerter i flere uker nå. Jeg testet iallefall negativ dag 28 i syklus...kanskje tidlig??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 ca 10% sjanse for tvillinger på pergo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 ikke større? sikker? jeg skal finne ut av det iallefall neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå