Gå til innhold

Når nattavvente dere babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er snart 8 mnd nå og har våknet stort sett en gang om natten. Men de siste nettene har hun våknet omtrent annenhver time. Er nok på tide å venne henne av med puppen nå.

Hvor gamle var babyene deres da dere gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige helg, 7,5 mnd.

Det gikk kjempefint, til tross for at jeg trodde det skulle bli krise i heimen.

Skrevet

trur det som blir sagt er at om det ikke går på 3-5 dager, så er ikke baby klar?

Her tok det tre netter i alle fall..

Skrevet

Jeg tror nok at hun er klar, hun spiser fire måltider med fast føde på dagen. Og når hun ligger ved puppen om natten så virker hun ikke så veldig sulten, det er nok mest for kosen og at hun er vant med å våkne.

Men jeg gruer meg så fælt.....

Skrevet

Hun er nok klar ja, og det skal se det går over all forventning:) Jenta mi virka mest forskrekka hun, ikke sint!!!

Lykke lykke til :)

Skrevet

7,5 mnd. Sov natta igjennom fra 3. natta. :-)

Skrevet

Det trenger ikke være så ille. Ta det gradvis, kutt et nattmåltid av gangen ved å drøye det så lenge som mulig. Du kan jo gi babyen kos selv om hun ikke får mat! Jeg la lillemor inntil meg i senga når hun våknet og ville ha mat, uten at hun fikk mat, hun sovnet etter en stund. Natta etter sov hun over...

Skrevet

Vi har ikke kjørt noen nattavvenning, men latt det gå av seg selv. Fra han var 1 år har det blitt mindre og mindre og nå når han er 15 mnd. er det skjelden han vil ha pupp om natta. Det holder gjerne med litt kos/smokk hvis han våkner.

Skrevet

Snuppa mi begynte bare å sove hele natten da hun var 7 uker. Hun er nå fire mnd, og hvis hun våkner om natten får hun smokken og sover videre. Hvis hun ikke roer seg med smokken får hun mat, men det er ektremt sjelden.

Skrevet

Gutten min begynte å sove hele natta da han kom på eget rom. Da var han 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...