Gå til innhold

Hvor nært på termin er dere når dere reiser på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen får ferie når jeg er 34 uker på vei, (44 dager igjen). Satte foten ned i går og avlyste bilferien. (fra bergen til hunderfossen ++) Så nå blir det campingvogn innenfor "endagsgrensen" i kjørelengde..

Hva med dere?

Klukkhøna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bare ta ting på sparket, har planer om en tur til østlandet om 2 uker, da er jeg 35 uker på vei...Skal kjøre over men er innstilt på at det må gå etappevis hvis jeg ikke orker så lenge av gangen, kanskje til og med legge inn en overnatting. Ellers kanskje noen hytteturer hvis jeg synes det er greit....

Skrevet

Her blir det ingen ferie på oss. Mannen begynner ferien sin dagen etter menstermin (16/7) og ul termin er 22 juli... Så da er det bare å holde seg i nærheten av sykehuset synes jeg :)

Ferien får vi ta igjen til høsten

Skrevet

når mannen går på ferie så er det bare 14 dager igjen så da blir vi hjemme.

Skrevet

Vi drar når jeg er ca 32 uker på vei og hjem igjen når jeg er 34 uker. Det håper vi går greit:) Men, oi, ser jo nå at det kun er 3 uker til jo! Jøss, så fort det går!

Skrevet

drar på ferie i morgen, og i dag er det 5 uker til vidunderet skal ut. har planlagt keisersnitt da, men er kanskej litt naiv som tror at ikke noe kan skje før den tid. men jeg vil ikke at det skal skje før, så da gjør det ikke det, basta, for det bestemmer jeg.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...