kruta78 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Dere som har litt erfaring: anbefaler dere stellebord med skuffer(kommode) eller er det ok med sånn åpen med hyller under??
Mockanin Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har med åpne hyller under. Husker ikke helt hva det heter, men det er fra Simo og ganske robust. Ikke så bredt som stellekomodene heller. Jeg er veldig fornøyd. Har kurver under hvor jeg har det nødvendigste som sokker, boddyer, kluter og pysjer. På underste hylla har vi satt badekaret. Har et bitte lite bad, så da var dette stellebordet det beste alternativet for oss
flust Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Vi har billigste sort fra Ikea med en hylle under. I hylla har vi bleier og sånn. Det blir litt støvete der, så klutene har vi i skapet under vasken. Under hylla står badebaljen. Dette stellebordet har fungert helt fint for oss. Vi ville ikke kjøpe et veldig dyrt et siden det blir brukt så kort tid, og siden vi bare bor i leid leilighet og ikke kan innrede sånn vi vil uansett.
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Vi kjøpte stellebord komode. På barn og utstyr. Kjempe praktisk synes vi. Får mye plass i skuffene av klær ,baby håndkle++++ Åsså er det kjekt sånn som oss som har en gutt som har sluttet med stellebord,at en kan bruke det som en vanlig komode med klær++++,bare å ta av atellematta. Åsså får du jo med badebalje oppi. 3 i ett
Nutte81 Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 vi har ikke plass til stellebord på badet så vi kjøpte vanlig kommode med stellematte oppå... funker fint det... plass til alt av klær, bleier, kluter og utstyr i... kan badebalje som vi setter på gulvet i dusjen når han skal bade...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 har ett kjepmefint skap fra Ikea med to dører og en hylleplate inni. Man kompletterer den med stellebordtopp og siden, når man ikke bruker det som stellebord lengre, tar man av toppen og monterer på en hylle, så blir det som en liten bokhylle med skap under! Heter Hemnes. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=63307&langId=-14&categoryId=16255&chosenPartNumber=90089861
r r r Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Har stellekommode med badebalje. Stellekommode er kjempeflott. Greit å ha klær og slikt lett tilgjengelig. Kommoden er stødig og det er godt når de blir større og gjerne vil stå når de stelles! Men, hadde jeg handlet nå (eldstemman er 3 og yngste 1), hadde jeg kjøpt en vanlig kommode og lagt en stellematte oppå den. Badebaljen var fryktelig upraktisk og alt for lav når den sto på plass. Så å betale så mye (ca. 1700) for å få med den balja! Helt sprøtt!!
mai mammaen til to Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 vi har også stellekommode. jeg er enig i at hvis jeg skulle valgt igjen ville jeg bare kjøpt en kommode og lagt stellematten oppå... badebaljen har jeg nesten ikke brukt..har en balje på gulvet i stede...den er mye større og det er mer praktisk også...
tvilling73, 05/07 Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Vi kjøpte nytt høyskap fra Ikea og satte inn på badet, og har en masse skuffer og skap rundt speilen og vasken fra før så har gått kjempefint uten kommode. Hadde først lyst på det men pga at vi måtte ha dratt kommoden over flisene og bort til vasken så lot vi det være. Blir veldig tung med ting oppi... Vi kjøpte Bagno Time Stellebord med badestamp, til 800kr for alt. Den står på badekaret og stellebrettet er sånn at hun har beina mot meg, det syns jeg er kjempepraktisk! http://www.rudo.no/index.php?g=Stellebord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå