Gå til innhold

Nei nå er jeg litt redd for at jeg kanskje har en MA igjen... Har snart ikke mer symptomer... Men det er kanskje vanlig når en nærmer seg uke 10?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har mistet symptomer i uke 10?

Skal til legen i morra og skal be om UL for å få det bekreftet...

Jeg føler meg fortsatt litt gravid. Men jeg er på langtnær så dårlig som jeg var....

Jeg er 9+6 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vil overhode ikke skremme deg, men jeg hadde en MA i julen i uke 12. Jeg mistet da symptomene i uke 10. Det viste seg på ul i uke 12 at fosteret hadde dødd i uke 10. Jeg ville derfor tatt en ul for å være sikker. Hvordan merket du din tidligere MA? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er fælt å gå sånn og ikke vite, er selv livredd og går til privat ul annenhver uke. Er nå 9+2. Ønsker deg lykke til, ta en ul så er du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt!! :-)

Jeg "mistet" kvalmen min, trøttheten og hodepinen i uke 9. Men har ømme bryster innimellom, og hormonene kan fortsatt få meg til å grine over at kl er to og ikke tre. Det går sikkert bra! Vi håper det! :-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt ja. !!

 

Symptomer kommer og går, og de er forskjellige fra svangerskap til svangerskap.

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over her! Symptomer kommer og går under hele svangerskapet. Du nærmer deg jo andre trimester som sies er det "beste". Jeg hadde ingen plager eller vondter i det hele tatt i mitt forrige sv.skap i 2. trimester.

Tenk positivt og vær glad du slipper å ha plager hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at det jo og kan være at etter 6 akupunkturtimer så har det endelig gått over for godt.... :) Men skal høre med legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ville bare si at sånn har jeg det også. Er litt lenger enn deg, dvs 12+0 i dag (etter mens termin) eller 11+4 (etter tidlig UL)... Har de siste dagene plutselig ikke hatt følelsen av å være gravid lenger! Det er ganske guffent (mistet en for noen måneder siden i MA - hadde dødd allerede i uke 5), er veldig redd for å miste!

 

Klamrer meg til at alt er normalt selvom symptomene forsvinner... Har bestilt privat UL til onsdag, så da får jeg et svar... Men onsdag føles uendelig lenge til akkurat nå!!!

 

Håper alt går bra for oss begge (mest sansynelig tror jeg dette er normalt). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne - og synes den var litt betrygggende:

 

 

 

Du er her: Babyverden.no > Spørsmål & Svar > Jordmor Monica > Utvikling > Ikke gravid lengre?

 

Ikke gravid lengre?Turid 23.05.2006

 

Spørsmål:

Hei, jeg er gravid i 10. uke, og har hatt ømme bryster, stor matlyst og stikking på høyre og venstre side fram til i forrige uke. Jeg var også ganske forstoppet og oppblåst, men har lagt om kosten så det har også gått over (ca samtidig med at de andre tegnene på graviditeten forsvant). Nå kjenner jeg ingen symptomer på at jeg er gravid, og lurer på om det er grunn til bekymring, eller om det er normalt. Mvh Turid

 

Svar:

 

Det er like normalt som om du fortsatt hadde plagene! Kvinnekropper er alle forskjelige! Dette er normalt for deg. (Derfor kan det være lurt å ikke sammenligne seg med noen andre.)

Nyt forandringene!

Av og til klarer ikke kvinner slå seg til ro med dette, og tar en ny gravidtest. Det er en mulighet.

Hilsen Monica.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja en blir nok mer urolig enn glad om symptomene forsvinner....

Men mine har ikke forsvunnet helt da...

Men jeg har sånn "skikkelig glad" følele inni meg... Og det er ikke så vanlig hvertfall i det tre første mnd... :)

Men jeg har forstatt ømme pupper, litt småkvalm, brekker meg ved tanken på noen spesielle mattyper.

Men i veldig svak form enn for bare noen dager siden...

 

Men er vel bare min tur til å bli tidlig ferdig...

Da jeg hadde MA så forsvant ALLE symptomene sånn plutselig. Så på en måte så har jeg ikke helt troen på at dette er en MA...

Men UL skal jeg få meg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei småtrolla;)

Jeg mista alle symptomer i uke 9 ca jeg og.. og i uke 11 kom bekkenløsninga.. sakte men sikkert.. æsj.. men du ?

Jeg er 25 uker i dag , så det gikk helt fint for meg.. jeg var bare glad til at det ga seg jeg for min del;) Men hvis du fortsatte r bekymra så be om tidlig ul eller noe så får du slappa av.. ikke bar for mor og BARN at mor er stressa og redd vet du;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...