Gå til innhold

UL i dag!!! :-D


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det 3 UL'n utenom innleggelsen. Jeg er kjempespent!! Nå skal det liksom bekreftes om knøttet har overlevd både operasjon, morfin og diverse andre smertestillende midler :-) Jeg håper sånn at alt er okei. I går kveld fikk jeg skikkelig menssmerter, og stikninger, og det tar jeg som et godt tegn. Siden de gav seg etter noen minutter. Tenker at da strekker nok ting seg, og alt er vel. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå. nå er jeg sååå spent...:) Gi meg beskjed når du har kommet tilbake da.. Når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh..nå var jeg spent på å komme hjem for å se hvordan det hadde gått med deg...:) Nå ble jeg glad da alt var bra...:) Fantastisk.

Var det ikke flott å se den lille??? Man blir jo helt in love...

Jeg har fått babywatcheren min i dag da, så nå skal jeg teste...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det var en kjempelettelse å se. Babisen har overlevd mye da! :-) Nå skal jeg vagge meg inn i uke 10 i morgen.. Whee.. :-) Så tøft! Så du hadde skrevet det en annen plass ja, er vel litt tidlig for min del å begynne med det nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. titter inn fra 2.trimester, ang babywatcher. leste akkurat en link om en som hadde fått beskjed fra jordmor at den kun må brukes 1 gang i mnd.. pga stråling.. jeg vet ikke selv, men tenkte bare å si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var bra med spiren din!

 

Jeg var jo å på UL i dag,å alt var bra!

 

Bebbisen sparka med beina til og med! *rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...