Dojamor Skrevet 22. juni 2006 #1 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei! Jeg ser at det er veldig populært med dokumenasjon her, og de fleste hevder at hvis artiklene er godt dokumentert og begrunnet...ja da er de jo beviselig korrekte. Vil bare minne dere på at vi nettopp har hatt en stor sak gående i media om en kreftforsker som hadde forfalsket en hel studie...og denne var blitt bekreftet av en rekke internasjonalt anerkjente forskere og publisert i et av verdens største medisinske tidsskrift. Jeg anser meg selv som meget nøytral og åpen til det meste, og benytter til stadighet alternativ behandling der jeg måtte se det nødvendig. Men vi må ikke glemme at det faktisk er en grunn til at barnedødeligheten har gått dramatisk ned i verden. Frekvensen av hjerneskadde har IKKE økt proposjonalt...og derfor velger nå jeg å vaksinere mitt barn. Til tross for at jeg vet om miljøgifter, dyreforsøk og alt det...Det skjer så mye forferdelige ting mot barn i verden i dag, både med og uten hensikt. Jeg mener at alle de som skriver inn på dette forumet bør møtes med respekt, uansett mening, for de viser iallefall at de bryr seg om barna sine og vil barnet sitt desidert beste. Enige blir vi ikke uansett!:-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5434642-ang-dokumentasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå