Gå til innhold

September: Nå kom panikken her gitt....


kanutteogkruttet

Anbefalte innlegg

Innså nettopp at jeg skal over på 3.tri på søndag. Syns tiden går altfor fort nå.. Har ikke kjøp noenting bortsett fra noen bodyer. Hvordan skal dette gå da? Får jeg alt i hus før nurket kommer...? Offa... Å 3.tri går jo såååå fort da. :( LØP å KJØP!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, skjønner hva du mener... har heldigvis fått endel så det har kommet i hus litt etter litt. men jeg skal på en måneds ferie nå, så det blir vel full panikk når jeg kommer hjem...

Har laget en egen liste over hva jeg mangler da, så jeg har litt oversikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har termin 23.09 og skjønner akkurat hva du mener!

Har ikke kjøpt noen ting jeg heller. Panikkken tok meg litt igår, men nå har vi satt opp dato for IKEA shopping så da tenker jeg det blir ordnings på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg hoppet jo over i dag til 3.tri... Vi har vogn. Punktum. Et par mini-ting,men ikke noe av det som egentlig trengs :) Har ikke kjøpt ett plagg ennå! Har fått en pose med klær av en venninne,men ikke fått sett selv... Vi kan jo håpe at vi holder helt til termin, jenteivente :) At ikke disse to pikene våre kommer løpende om en måned *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du planlegger (går på nettet osv) for å se hva du trenger, så er det utrolig hvor mye man får gjort på eks.en helg. gå på www.babyshop.no, der finner du en utstyrsliste. Du trenger ikke alt som står på den, men den kan være OK å ha :-)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Gullungen. :) Har litt etter forrigemann men det er jo gutt, så må vel ha noe rosa nå da... :) Har stellekommode og seng fra før men, ser nå at det må en del nytt i husholdningen her ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. trimester går ikke SÅÅÅÅ fort da?! Jeg synes å huske fra sist gang at jeg hadde all verdens tid mot slutten. Greit å ha vogn, seng og stelleplass i orden før permisjonen - i tilfelle - og et par antrekk, men det går jo egentlig ganske fort!

 

Jeg får av og til panikk fordi... fordi jeg skal få en baby til! UÆÆÆÆ, akkurat DET vet jeg ikke hvordan jeg skal få forberedt meg til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21/9 og har ikke kjøpt en eneste ting. Føler ikke noen stress heller. Dette går så bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...