Gå til innhold

I går gjorde jeg noe dumt, kan jeg ha mistet tror dere? (litt langt)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ahh, jeg var en idiot i går kveld. Jeg er bare 4+3 på vei, og i går skulle jeg skifte lyspærer (sånne små) på en lampe vi har i kjelleren. Jeg har fått litt støt når jeg har skiftet der før men mannen min var ikke hjemme så jeg tenkte, usj jeg er bare ekstra forsiktig. Tror dere ikke i det jeg drar ut den lille lyspæren at jeg får et lite støt da. Ikke sånn kjempestøt så man faller i bakken eller noe men sånn at det er ekkelt og man drar til seg hånden. Vet ikke om noen av dere har kjent støt før (man må nesten det for å skjønne hva jeg mener). Det jeg nå er livredd for er at jeg har gjort sånn at embryo i magen har dødd. Fikk "det" kanskje støt også siden jeg fikk det, og jeg vil jo ikke tro at et lite embryo kan tåle det jeg tåler. Jeg er så utrolig irritert på meg selv, at jeg kunne være så dum!!!! Hva tror dere. Hva skal jeg gjøre? Jeg er jo for kort til at noe kan sees på UL. Jeg tok en ny grav.test akkurat nå (ikke morgenurin) og den var kjempepositiv men det sier jo egentlig ingenting da for de hormonene har jeg i kroppen uansett nå....

Jeg er så engstelig.... kan noen si meg hva de tror!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke at noe har skjedd med den lille spira di..:) Ikke vær redd du..:) De er så sterke de små der atte...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gikk helt fint. Et elektrisk støt finner raskeste vei ut av kroppenb din og til jord (dvs til gulvet du stod på) og var dermed ganske sikkert ikke innom magen din i det hele tatt. Hvis du er usikker, kan du jo ringe legevakten å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var litt over 13 uker på vei forrige gang så putta jeg finga inni en ovn (skulle plukke ut noen leiker som mini hadde putta inn der, når ovnen ikke stod i kontakta) og dum som jeg var satte jeg kontakta i før jeg gjorde det. (inni ovnen kommer av at jeg har mista grade-tingen på ovnen)

 

Putta så hånda inn der, mens jeg holdt på andre siden av ovnen, og fikk det megastøtet... og jeg sitter her med en frisk gutt:) så det går nok bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på alt den lille spira til Iselin har vært igjennom!!!!!

 

Det er jo bare det største beviset på at er spiren frisk, så sitter den bom fast, gjennom både det ene å det andre:)))

 

Så det går nok så bra skal du se...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så fint å få sånne svar av dere!!! :) Det beroliger, og også det eksempelet med ovnen når du var 13 uker på vei!! 1000 takk!!!

Jeg får bare slå meg til ro med at dette går fint. Kan jo ikke gjøre stort annet heller liksom...

Hva skulle man gjor tuten dere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ville bare også si at dette sikkert går helt fint. Som "priaka" også skriver over her så finner denne strømmen raskeste vei ut av din kropp og ned i gulvet. Du kan jo holde deg unna denne lampen i tiden fremover da....

Lykke til, klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...