Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Pratet med sambos søster igår, og hun klaga på at hun ikke hadde barnevakt til guttungen etter skolen idag. Jeg forstod ut i fra hvordan hun ordla seg at hun hintet til at jeg skulle tilby meg. Jeg skal ta med ungen min på shopping idag, og da frister det lite å ha med en guttunge som ikke hører og bare plukker & peller på ALT. Var det teit gjort av meg? Hun spurte jo ikke????
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg hadde nok gjort det. Er litt sånn at klør du meg på ryggen, så klrør jeg deg.... Kanskje du trenger henne en gang?
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg synes ikke du gjorde noe galt, som du sier selv- hun spurte deg jo ikke! Om man virkelig trenger barnevakt så SPØR man, klaging er rett og slett for barnslig synes nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Har allerede sagt ja til å passe han neste uke, og han var hos oss på tirsdag, så det er fælt å si det, men jeg har ikke dårlig samvittighet. Vi kommer aldri til å sende ungen vår dit pga diverse. Har MANGE andre å spørre om vi selv kommer i beita for barnevakt.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 men da er det jo ikke noe problem da.....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå