Gå til innhold

Pusteproblemer/tungpustet......

Anbefalte innlegg

Har de siste to dagene vært plaget av tung pust når jeg sitter/ligger. Merket det første gang på jobb i går, og ser ikke til å være noe bedre i dag. Føler meg bare så sinnsykt sliten, og syntes liksom det er slitsom å puste, men har liksom heller ingen problemer med det.....Er dette helt vanlig? Er i uke 23.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5434302-pusteproblemertungpustet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det kom plutselig og er veldig plagsomt, syns jeg du skal ringe legen. Ikke for å skremme deg, men man har jo økt risiko for blodpropp når man er gravid, så dette ville jeg sjekket ut nærmere. Er sikkert ingenting, men best å være på den sikre siden :-)

Tror det er ganske vanlig. Vet om andre som har hatt det sånn, og merker det selv også. Trodde jeg hadde så sinnsykt dårlig kondis siden jeg pustet så fælt opp små bakker og trapper. Merker det av og til når jeg ligger at det blir litt vanskeligere å puste.

Annonse

Jeg tror det er ganske vanlig. For det første deler du alt oksygenet og blodet ditt med nurket, det blir mye mindre oksygen på deg nå. For det andre er det dårligere plass til lungene pga livmoren og fosteret som blir støre og større. Du må ta mer i for å fylle lungene med luft rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...