Gå til innhold

Jeg visste det!JEG ER GRAVID!

Anbefalte innlegg

Okei,denne mnd visste jeg det. sitter her med en clearblue og digital og bare ser på den. dette er helt utroli. har ikke vært her inne på en til to mnd nå,meg og sambo har vært på ferie,tror d var der det skjedde=)=)men altså,teste positiv i dag???skulle ha ikm i mrg eller mandag....spotte dritet har fått meg til å være usikker på når jeg har mensen igjen!herlighet!!!!sambo ringer ikke fra nordsjøen før ti i kveld!Skal jeg gå med en sånn hemmelighet i hele dag?hva gjør jeg nå?dette er jo veldi tidlig stadie å finne ut at man er gravid på,er d sjanse for at jegmister d når jeg skjulle hatt mensen?

oppskriften var hvertfall:

sex annenhver dag fra dag 7 eller ti,alt etter denne spottingen. og fram til dag 12 eller 15,så ble det litt hyppigere for da ankom vi ferien. var syk da vi reiste så gikk på antibiotika og bevisst valgte jeg solvipec hostesaft på apoteket...er helt shaky her. har hatt mange kinkige stillinger,istedet for misjonæren som vi trodde skulle få til å klaffe best.

symptomene var her hvertfall; ømme pupper fra mandag av og da mener jeg ømme,noen g anger har det små stikket litt i puppene og nederst i magen,sånn at jeg liksom har prøvd å klø d vekk men det gikk ikke=)heldivis=)hodepine og atter hodepine!!(så har jeg jo lette etter symptomer også da!

Sender masse babystøv til alle hvertfall,hadde aldri trodd jeg skulle lære så mye om kvinne kroppen som jeg har gjort her inne=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5434281-jeg-visste-detjeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...