Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ergo bæresele også? ser det er mange som anbefaler meg denne også.. vet du hva forskjellen på denne og mei tai er ? Har mest lyst på mei tai trur jeg, men hvis ergo er bedre burde jeg kanskje vurdere den? hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du er her nå..

Skrevet

Hei I& Y! Nå er jeg her...

Jeg har bare en berte... Men er jo en berte selv også! He, he..

Jeg har ikke Ergo, nei.. Jeg lurte veldig på å kjøpe den, men fant ut at jeg heller ville ha Mei Tai.. Innbiller meg at den er bedre å bruke inne! Synes den Ergoèn ser ut som en "utesele"... Mulig jeg kjøper den etterhvert, så kan vi bruke den istedenfor bæremeis?

Gleder meg såå til å få mei taien altså! Da skal jeg fortelle deg hva jeg synes! Hvis ikke du bestiller nå du også, da.. Har du sett på siden om det går an å bestille igjen?? :)

Skrevet

nå er det du som ikke er her:) Eller er du??

Skrevet

NÅ er jeg her igjen:) Syns også den ergo så litt ut som en tursekk. Blir nok mei tai her også, skal prøve å bestille igjen når skattepengene kommer :) Ååhh..de så jo så fine ut ;)

Gi meg tilbakemelding om hva du syns da :)

Skrevet

Hei! Vi er visst her på forskjellige tider på døgnet, vi:)

Jeg skal gi lyd fra meg så fort jeg får den, og når jeg har prøvd den litt...

P.s: Se på www.tettinntil.com. Masse bra bærestoff!

Skrevet

Hei på dere. Blander meg inn i diskusjonen her jeg :)

Jeg har Ergo og hvis det er en sele til innebruk, så hadde jeg valgt MeiTai. Ergo er ypperlig til innebruk også, men kan tenke meg at MeiTai vil passe bedre. Jeg bruker Ergoen nesten hver dag. Senest idag på St.hansfeiring. Hels super. Skulderstroppene er polstret og den er behagelig å ha på.

Jeg elsker min Ergo og har planer om å sy meg en MeiTai selv (ja til innebruk og bare for å se om jeg får det til :)

Lykke til med MeiTaiene deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...