Gå til innhold

Var på UL i går....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Vet jeg egentlig ikke hører hjemme her inne, er 12 + 3 i dag, men jeg vet ikke, jeg føler meg liksom mer hjemme her enn på 2. tri. :) Føler vel litt at mange her inne er like grønne som meg på å være gravid, mens på 2. tri så har alle liksom så peilig og alle er 18 uker +....hehehe...:)

 

Men jeg var iallefall på UL i går. I går var det en aktiv liten rakker der inne ja... Fikk se h*n kjempe fint fra siden, da hadde h*n den ene hånda forran ansiktet, og tok den opp og ned, opp og ned....

Så strakk h*n inn og ut bena, de var så lange....hehehe... Den var jo helt nydelig...er helt forelska jeg nå....

La ut bilde da.....fikk et bilde forfra igjen, men denne gangen ser du at det er en miniatyrutgave av en liten baby....*sukk*

 

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/436199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et utrolig søtt bilde... Hører ikke til her jeg heller egentlig, men måtte bare titte likevel :) Er på "slitere" enda jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, vi blir sikkert tilgitt for at vi sniker oss inn på forum vi ikke hører hjemme på mia72.....:) Håper den sitter snart for deg da, om du er inne på slitere... Stjele litt babystøv...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos for oss på 1. trimester å bli oppdatert på mirakelmagen, og for meg må alle sliterne bare komme seg hit så raskt som mulig! Hyggelige meldinger får man aldri for mange av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...