Gå til innhold

hmm hva skal en finne på

Anbefalte innlegg

min datter på snart 10 har hvert flink det siste året eter at jeg gikk fra x en ..hun sluttet nesten med sengeveting..men nå har det begynt å ta seg opp igjen ..ikke lett det der..

tidligere tisset ho i senga nesten hver natt slitsomt..men det var nok en måte å forsvare seg mot min x som nå er dømt for å ha misbrukt ho .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5433399-hmm-hva-skal-en-finne-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel liten tvil om at tissingen til datteren din er psykologis betinget, og derfor syns jeg du skal sørge for at hun får snakke med noen profesjonelle som vet hvordan man skal forholde seg til et slikt problem.

Forøvrig syns jeg det er litt rart at dette innlegget ligger på kategorien "Bleiedebatten".

Ettersom det for det meste er folk med sengevætere om skriver inne på "bleiedebatten", er det da rett og rimlig at du også skal få skrive her.

Hvis hun ikke greide holde tørt pga psykiske problemer, kan det jo hende det er kommet nye problemer i veien nå. Eller at det kun har vært flaks at hun har vært tørr det siste året. Det er mange som opplever slike eppisoder med over ett år med tørre netter, før man får tilbakefall. Men snakk med lege eller psykolog. Kansje de veit mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...