Gå til innhold

Hei noen her med forsinket mens?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo endel som tester seint positivt, at det tar lenger tid for kroppen å produsere hcg...

Vet du med sikkerhet at eggløsningen ikke var forsinket?

Jeg hadde en syklus som var kjempelang, og ventet og ventet på mensen som aldri kom. Ikke fikk jeg positiv test heller. Så viste det seg at EL hadde kommet 18 dager på overtid...

Vi får håpe på det første!!!

Masse lykke til iallefall :o)

Er litt redd for at det kan være aborten jeg hadde for 3 år siden.Hadde uregelmessig mens helle sommeren ifjor da vi prøvde i 4 mnd siden da til i februar da tok jeg p-sprøyte den gikk ut 21 april.Fikk mørkebrun blødning den 11 mai i 4 dager .nå bare venter jeg.

Hvis du nettopp har sluttet med prevansjon så kan det være den sitter igjen i kroppen fremdeles - med det mener jeg at den klusser med syklusen din! Vet at det kan ta litt tid, så bare smøre deg med tålmodighet! Den kommer når den er klar for det ;o) Lykke til!

Annonse

Akkurat som meg! Skulle hatt den for en uke siden nå. Tok test på mandag men den var negativ. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre. Pleier ikke være forsinket, så jeg lurer jo fælt på hva det er. Men som noen sa her kan det lønne seg å teste en gang til pga at noen hormoner kanskje ikke er der eller noe. Så om ikke noe skjer i løpet av helga må jeg nesten ta en til test til uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...