Gå til innhold

ble spåd av KIMBY .ble meget imponert.anbefaller henne på det sterkeste.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm ok veldig delte meninger her ser jeg hehehe

det kommer litt ant på hvor åpen hver enkelt person er...jeg skriver på slutten til alle at de må bare si i fra om det er noe mer de vil høre om og er villig da til å se mer på den person uten at de skal betale på nytt.

det er tragisk å høre vist du ikke ble fornøyd...hadde du da sagt i fra så kunne jeg ha sett mer på deg.

jeg får offte mail tilbake og det er bare posetive tilbakemeld.

klem

hæææ fikk du ikke svar???svarer alle jeg...kan hende det var noe problemer med e mail????

kan ikke du skrive en ny mail til meg om dette så skal jeg svare deg på nytt

beklager dette...som sagt så svarer jeg alle

klem

Jeg har blitt spådd av både KIMBY og Susann, og synes nok Susann hadde mer utfyllende svar og det var nesten litt skummelt å lese hva hun visste om meg uten at jeg hadde fortalt noe om det.

Men de spådde forskjellig kjønn på babyen i magen, så er spent på hvem av dem som har rett..... hehe

Annonse

jeg har blitt spådd av susann, og fikk et kjempe langt svar tilbake:)

hun skrev først mye om fortiden min, og alt stemte av det hun skrev..

jeg vil anbefale henne på det sterkeste:) Hun er super flink, syns nå jeg da:)

Og det beste er det lange detaljerte svaret man får tilbake, jeg brukte lang tid på å lese gjennom det, og har mått lest det fltere ganger etterpå også, for det ble for mye å fordøye på en gang.. hehe:))

Hei

Vil også bare si at jeg har nettopp blitt spådd av KIMBY (denne uken), fikk raskt svar og mer utfyllende enn jeg regnet med. Hun skrev ganske mye rundt det jeg lurte på....

Synes det er bra gjort av KIMBY og de andre som spår å bruke både tid og krefter på så mange...

Vil sende varme tanker for godt arbeid!!!

Annonse

hei..nei hun har ikke så lang vente tid,hun sa ca 1.uke,men jeg fikk etter et par dager,susann er meget flink og fortjener all den ros hun kan få.

Kimby.. et spørsmål...kan du når jeg blir gravid?08.04.84 klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...