Silje_82 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hei.. Datteren min på 4 år våkner ofte på natten.. Noen flere som har opplever det samme???
Flekstad Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Opplever det samme ja...!! Datteren vår på 4 1/2 år våkner hver natt ofte flere ganger pr natt. Veldig slitsomt. Hun er nå så stor at hun kommer inn i vår seng og legger seg der for å sove men det hjelper ikke stort når mor ikke sover med barn i sengen! Jeg følger henne tilbake hver gang - men hun gir seg ikke og kommer igjen så snart jeg har sovnet... Har prøvd lokkemidler som klistremerke kalender med premie etter x-antall merker men nei da hun biter ikke på . Andre som har råd til oss?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Sønnen vår på 4 gjør det innimellom. Han drømmer så mye og har mareritt..Vi har en avtale om at hvis han ikke klarer å ligge rolig og stille, må han tilbake til rommet sitt.. Synes det ikke er så ille dersom han ligger rolig. Da merker vi ham ikke. Trenger han den kosen og tryggheten, får han den. Vi stresser ikke med det. Men, som sagt, han må være rolig, eller så er det rett ut!
Silje_82 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2006 Ja, samme her.. Så lenge hum får ligge lamme meg i min seng sover hun hele natta.. Har å prøvd alt,men det funker ikke.. Nå som hun er blitt så stor synes jeg at hun burde ligge sin egen seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå