Gå til innhold

Hvorfor legger han begge hender foran brystvorta mens han kaver villt for å nå den?

Anbefalte innlegg

Her er jeg med lillegutt som ikke legger på seg i normalt tempo. Men frisk og rask er han . Jeg har ved hver amming (på slutten når han døser hen og så våkner og skal tilbake til brystvorta som jeg ikke har tatt fra ham) en kamp med å få vekk begge armene hans som han legger med all kraft foran matfatet. Så stapper han egne hender og det han ellers finner i munnen i stedet for brystet som ligger rett foran nesa hans.Han virrer panisk med hodet og blir illsint om iikke brystet når munnen i løpet av 2 sekund. Jeg presser ikke hodet inn mot brystet, men støtter nakken hans. Han er knallsterk, og jeg tør ikke ta mer i for å fjerne hendene.

Hvorfor gjør de så tøysete ting som dette? De gjør det bare vanskelig for seg selv. Hele måltidet blir jo en styrkeprøve fysisk for både ham og meg.

Tålmodig og forundret førstegangsmamma

Fortsetter under...

Kan du svøpe ham slik at armene sitter fast? Det er ikke uvanlig at de roter sånn. Har jo ikke helt kontroll på armer og bein ennå... Du kan også prøve å legge armene på sidene av puppen i steden for, da kan han holde seg fast...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...