Snøfrid (13.07.06) Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 For noen uker siden var fingertuppen på langfingren på høgrehånda nummen, nå er hele honda doven. Flere?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jepp, her dovner både fingre og bein av avogtil. Jeg har fått litt vann i kroppen, og tror det er derfor...
Maika&Laika Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Oh yeah! Gleder meg til jeg kan kjenne om jeg faktisk får tak i noe når jeg prøver å plukke opp rusk o.l. Har ganske lite følelse i fingrene!
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Hørt av flere at dette skyldes ødem/vann i kroppen. Trenger ikke være synlig utenpå, men hevelsen kan være inni kroppen slik at nerver mm kommer litt i klem. Går tilbake etter fødsel!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Huff ja, fikk nesten ikke sove i natt pga konstante kramper/nummenhet i armer, hender og føtter... og myggen som suser rundt ørene! :-)
3småengler Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Ja, veldig plagsomt. Høyre armen min våkner ikke...
Rokkering Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Har hatt det slik de siste månedene av svangerskapet... Helt pyton i begynnelsen, ettersom jeg har vært mer eller mindre avhengig av håndarbeid... (Har nesten ikke rørt noe på ukesvis). Var hos legen med det... Han sa det var en kombinasjon av smal passasje i håndleddet, og vann som presset på noen nerver, men ingenting å bekymre seg for. Om det fortsatt var plagsomt etter svangerskapet kunne det evt opereres... Har hørt mange som har hatt det slik, men hos de fleste er det forsvunnet rett etter fødsel.
Bilba og gutta :) Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har også våknet noen netter nå der langefingeren og pekefingeren er helt uten følelse. Men det rare her er at jeg ikke har vann i kroppen... på siste kontroll sa legen at jeg hadde bittelitt, men det var så lite at hun satte 0 på ødem. Da må det jo være en annen årsak også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå