Hilsen Aud Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 dere som tester for EL eller GR ved å samle urin i et glass el beholder og putte testen oppi..... Hvilke beholdere brukere dere? engangs eller flergangs? Ser liksom ikke for meg at jeg skal bruke kjøkkenglassene
melkekua™ Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Kjøpt meg beholdere fra apoteket - de koster 10,- stykket. Men jeg koker det så kan jeg bruke det en gang til.... ellers hadde det blitt mye penger på det ja!
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Kjøp en "rull" med engangs plastkopper. Da får du mange for en "liten penge". Kastes etter en gangs bruk, selvfølgelig... Lykke til!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Jeg bruker engangs plastbeger fra europris/nille etc. Billig og enkelt Jeg hadde aldri brukt kjøkkenglassene eller noe annet som skal drikkes av etterpå! Æsj...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Trenger vel ikke å bruke koppen bare en gang. Jeg bruker et urinprøveglass som jeg vasker i varmtvann og zalo og tørker det. Slik blir det både rent og pent. Tror ikke man trenger å koke det mellom hver gang. Det skal jo bare urin i det neste dag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå