Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 som har hatt/eller har protein i urinen og høgt blodtrykk(tegn på svangerskapsforgifting)?? ska på sykehuset bare for å sjekke dette om et par dager. noen andre som har opplevd dette? vet dere hva tester man tar??
mamma4? Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hadde for seks år siden, ble igangsatt to mnd for tidlig. De sjekker protein, blodtrykk og ødem (hevelse). Siden du skal på sykehuset, tar de nok ul for å sjekke om barnet har det bra, da måler de sannsynligvis gjennomstømningen i navlestrengen og sjekker at barnet får det det trenger. Hvis det er alvorlig kan du bli innlagt, hvis ikke skal du ta det med ro og sjekke blodtrykk og urin ofte. Lykke til, det går som regel bra, det gjorde det med meg og jenta vår, selv om hun var prematur.
Snøfrid (13.07.06) Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg blir sjekket for høyt blodtrykk nå. Var inne til kontroll på mandag. Lå på sykehuset til obervasjon til tirsdag. Hadde da 140/100 i blodtrykk. Fant ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning. Tok UL og dopler av navlestrengen. Fikk tabletter mot høyt blodtrykk, beskjed om å hvile, og skal tilbake på kontroll fredag.
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2006 takker for svarene:) har 150/90 og protein +2. men ingen andre tegn(ødem). tror de ville bare vere sikre..siden jeg har vert sykmeldt en mnd nå..så har ikke hatt noen grunn til å stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå