Molait Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #126 Skrevet 28. juni 2006 Ja jenter, da har jeg vært å tittet på Herkules. Både forfra og bakfra. Vet du Herk, du er jo ikke typisk Bærum i det hele tatt jo! ;o) Solen skinte og fikk i meg to is:) Er kos å sitte på brygga i sola og spise is. Spiste mat så jeg trodde jeg skulle gå med. Var på Pascal. De må ha byens største svinn i glass!! Helt utrolig hvor mye de knuste i løpet av få timer. Og er du servitør bør man vite hva brus er selv om man er svensk..hehe. "ah..altså läsk..jaha" Fylte kjøleskapet i går jeg. Slitsomt, men godt (og nødvendig) å få gjort. Du får skrive handleliste og sende mannen i butikken fremover Tiny:) Mannen min er kjempesnill og ofrer gjerne tid han, på alle andre...sukk. (føles litt sånn for tiden) Nei var tydlligvis noe rart svanine, for flrer timer etterpå så kom det opp beskjed om at det jeg skrev ikke kunne leveres. Var en på augustklubben som skulle selge nytt stellebord til vegg til halv pris (fra Oslo) så sendte deg link til tråden om dere var interessert. Kunne målt sf vel. Om ikke annet for moroskyld. Spør neste gang. Litt gøy å se hvor stor du er i forhold til oss med en. Da får jeg vel natte. Ganske sliten etter å ha vært på farta ute av huset i 15 timer i strekk.
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #127 Skrevet 29. juni 2006 Ja, da er det vel bare 1D som du ikke har sett i live da Molle?? Godt det var noen du "kjente" på det treffet da ihvertfall.... Jeg drar da ikke i butikken alene, er du gal?? Jeg klarer da ikke bære alt det jeg handler fra bilen og inn i leiligheten.. Sånt har man mannfolk til ja.. Jeg bare putter ting i handlekurven og mannen bærer enkelt fordelt arbeidsoppgavene ja!! Lurer på om disse kjerringrådene funker jeg?? Isåfåll burde jeg vel fått noe reaksjoner nå?? Kjørte jo på humpete vei igår (ut til hytta til svigers) også hadde vi jo litt sex på kvelden, men her sitter jeg uten vondter.. Kanskje det var litt tidlig?? (ikke det at jeg prøver å gjøre det med vilje altså)
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #128 Skrevet 29. juni 2006 Har ikke tittet på simba heller:) Og har tittet på 1D på bilde..hehe. Var liksom tryggere å ikke komme alene, så derfor møttes Herk og jeg først. Møte noen man kjenner for første gang. Rare greier. Jeg må stadig dra alene å handle jeg. Men plasserer alt som ikke må i kjøl/frøy baki. Ta deg et glass kanel;)
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #129 Skrevet 29. juni 2006 kanskje det blir grøt til kvelds??? hehe.. er nok litt tidlig å prøve å sette igang noe som helst..
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #130 Skrevet 29. juni 2006 Nei ikke driv med slik før 1 juli da vaffal!! Først gått så lenge kan jo far få med seg en uke til:)
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #131 Skrevet 29. juni 2006 Planen er å knipe igjen frem til lørdag, men etter det kan hun komme når som helst ja Begynner å bli en smule lei og vil ha tilbake kroppen min, og sove på magen!!!!! Nå kom vi akkurat hjem etter å ha gått ned til strømmen vi Hadde en liten stopp på løvenstad før vi kom oss videre da *stoltavmegselv* Tok en is på senteret (nam nam) også tittet vi litt før vi dro hjem igjen... Nå er bekkenet mitt og jeg uvenner en liten stund her, så da er det bare å sitte rolig... Men må en liten tur i butikken å bli kvitt noen flasker hadde jeg tenkt..
_svana_ Skrevet 29. juni 2006 #132 Skrevet 29. juni 2006 Sikkert lurt å knipe igjen litt til Tiny. Jeg har plassert mitt legeme på en stol i dag, og her har jeg sannelig vært plassert i hele dag. Har hatt hjemmekontor, og faktisk fått gjort mye! (Helt sant, Molle). Så flink at jeg tror jeg skal ta en tur ut på verandaen og kalle en dag for en dag :-) Det ryktes at det blir innrykk av hankjønn som vil spille poker hos oss i kveld. Hva skal jeg finne på mon tro...? Tips mottas - og nei, jeg har ikke lyst å være med å spille. Hva annet har vi gjort i dag? Neeei, jeg og Molait har målt SF-målene (nei, ikke på hverandre). Jeg er overraskende nok over det grønne feltet... hva kan det være???! Hehe. Og nå er jeg sulten igjen, ikke har jeg spist is i dag heller. Å! Jeg synes jeg hører verandaen rope!
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #133 Skrevet 29. juni 2006 Sykt!! Man GÅR da ikke fr Blia til Strømmen?! Gal du! Og ihvertfall å gå hjem igjen. Der sa du noe, må huske å ta med de flaskene som står utenfor. Litt lunch først kanskje? Ja jeg får ta å rødde kjøkken og spise lunch først tror jeg. Siste dagen til guttungen på sfo i morgen. Tenkte jeg skulle sende med noe kake. Litt trist og. Nok en epoke er over. Nå fikk jeg jobbtilbud i to uker til. Et annet sted. hmm..må ta fra i morgen isåfall, så da utgår is. Passet i grunn veldig dårlig for som nevnt over er det slutt på sfo. Gutten og jeg skulle bort i helgen og evt. bli til mandag. jm på tirsdag. og gubben har ferie i to uker hvorav den ene faller på den uka jeg jobber. Mulig han kunne flytte den og mulig svigers kan passe ungen og mulig bekken og lår ikke klarer det. Drittjobb. Kun sentralbord hvor det er veldig hektisk og mye sure folk ble jeg informert om. ah...hva gjør man. Tjener jo litt peng da og kan ta med Juli som en av de 6 av de 10 siste mnd. Uff nå ble alt tull i hodet mitt!!
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #134 Skrevet 29. juni 2006 Ja, jeg fikk et infall som ikke var bra.... Vi gikk bare ned til strømmen, men det var jammen meg langt nok det altså... Synd med isen vår imorgen da... Vi rekker kanskje ikke spise is før snuppa mi kommer?? Wæææh, det er ikke lenge igjen nå altså... max 5 uker (med overtid) Er guttungen for gammel til sfo nå eller er det bare dere som ikke vil ha han der mer?? Det er trist når en epoke er over *snufs* og guttungen begynner jo å bli stoor Nå kommer jo snart et lite krapyl til da, så da begynner du jo på nytt!!! Du får jobbe så lenge helsa holder!!!
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #135 Skrevet 29. juni 2006 skulle jo se på vogn og i morgen. Stress i hodet mitt. Går an å spise is på ettermiddagene og:) Han er ikke for gammel men gidder ikke betale over 2200 i mnd. neste år når jeg alikevel er hjemme. Og er ikke vanlig sfo i Juli. Man kan medle på i god tid for 200,- dagen. Betaler ikke 1000,- uka når jeg ikke visste om jeg skulle jobbe eller ikke. Og hadde ikke tjent stort om jeg hadde betalt 2000,- for pass på ham de to ukene uansett. Kunne være hos svigers da. Må høre om jeg kan droppe i morgen. Har jo avtale med han vognmamnnen og.
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #136 Skrevet 29. juni 2006 Hmm...nå er det ingen som svarer på msn nå. Kan jo være dere ikke er på da. Ingen vil si svanine og Tiny:) Ser ut til at vi kan ta is lell, men kunne vi prøvd å få det til litt tidligere?
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #137 Skrevet 29. juni 2006 Nå er jeg tilbake igjen Hatt besøk av Pappa og Bror... Må passe på å fore de nå som mamma har bosatt seg på hytta for sommeren... hehe. Så nå har vi inntatt et måltid med taco og is til dessert.. mmm.. Og nå har jeg skikkelig vondt i bekkenet og kroppen generelt... Når var det du tenkte på å møtes?? Kunne jo møttes på babyshopen kanskje??
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #138 Skrevet 29. juni 2006 Venter på noe svar fra gubben. Du er på litt utover kvelden du? Litt til og fra? Kan sikkert møtes på babyshoppen ja. Ikke så mye jeg skulle sett på, men er alltids gøy å titte med fingrene i slik butikk:) Lage burger nå jeg. Kanskje vi skulle ta is til dessert ja, ikke dumt. Lenge siden jeg har spist is. Ingen i hele dag faktisk!
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #139 Skrevet 29. juni 2006 Er nok ganske tilgjenglig foran pc'n ikveld ja... ikke planer om å flytte mye på meg ihvertfall.. *sittergodtisofan*
*1D* Skrevet 29. juni 2006 #140 Skrevet 29. juni 2006 Hei jenter;) Jeg skal til Oslo, Gøteborg og ROBBIE WILLIAMS i helga;) ;) ;) Nå har jeg tatt helg og fy sørn det fortjente jeg!!!!! (forklaringen står lenger ned!) Har sm og dermed kan jeg ta fri i morra siden jeg jobbe "dobbelt" i dag........ Hadde varetelling i dag da: 5 t i total stillehet (vi får ikke snakke sammen...dèt er vaaaaaaaanskelig det siden alle er så trivelige og vi kommer så godt overens)........ Begynte 8 og første pausen var kl 13:) Var ganske sliten i det triste bekkenet mitt ja:) MÅ fortelle om GRUSOM kunde: Hun handlet hos meg i går og da påsto hun at jeg ikke ga henne vekslepengene (137 kr) etter at hun hadde betalt. Jeg var 100% sikker på at hun fikk dem (+ hadde vitner på at hun hadde fått de)!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er greit nok det, feil kan skje men jeg VISTE at hun hadde fått de og sa det....hun mente jeg løy og sa jeg måtte gjøre opp kassen (butikken var FULL av kunder!!!!). Jeg sa: det kan jeg nok ikke, men jeg kan hente sjefen min...... Kunden kjeftet da sjefen min opp etter alle kunstens regler og jeg har ikke opplevd maken til uforskammet oppførsel!!!!!!! Ropte og styra! Heldigvis var securitas der på runden sin.. Sjefen min prøvde etter alle kunstens regler å gjøre kunde bli, men hun hadde bestemt seg for at hun SKULLE ha de pengene fra oss og det måtte vi bare finne oss i............. Sjefen sa at det var greit,men da måtte hun se leg. og kunden måtte skrive opp navn og nr så hun kunne ta kontakt med henne når oppgjøret var gjort ( i tillfellet hun måtte komme tilbake med pengene....) Oppgjøret manglet SEFF beløpet som "DAMEN" hadde kranglet til seg!!!!!!!!!! Sjefen ringte i dag for å si i fra................. Tror dere FAAN ike dama påsto at jeg hadde STJELT pengene så oppgjøret ikke skulle stemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og mente det var "snedig" at det var bare hennes penger som manglet...var vanlig med avvik........(ikke hos oss!) Hun kom innom butikken for å levere pengene tilbake og da nevnte hun at jeg kanskje ikke skulle jobbet hvor jeg gjør (hun gjør jo at dere mister kunder.........) Hun avsluttet med å si at VI (JA; VI) kunne taklet dette på en helt annen måte, så hadde vi sluppet hele denne fadesen... Har jobbet i serviceyrket halve livet faktisk og jeg har ALDRI møtt noen som var så utrolig frekk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg klarer heldigvis å le litt av det hele nå Også har jeg en god historie å fortelle;) Blir jo seff reff til som "tjuvradden" herretter da;) Hadde dere giddi å gjøre dere til kjeltringer for 137 kr??????????
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. juni 2006 #141 Skrevet 29. juni 2006 Fy faen for en hurpedåse!!!!! Vinner jeg 10 mill i lotto så veit dere en til som ryker!!
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #142 Skrevet 29. juni 2006 Helt utrolig. Har opplevd nesten det samme selv, men da dreit vi til slutt i hele greie og dama fikk penga og vi gikk i tap (viste det seg såklart senere etter oppgjøret) Er grusomt irriterende, men man må bare prøve å overse det. SOm du sier, le av det nå Bra sjefen ikke var enig da!! Og trodde du faktisk hadde tatt dem. Kunne alltids vært værre;) Venter fortsatt jeg Tiny. Gubben er ikke hjemme enda!! Oppe til nærmere 23 du eller? Ja ellers kan jeg jo bare melde deg da, men greit å vite i kveld.
*1D* Skrevet 29. juni 2006 #144 Skrevet 29. juni 2006 Takk Cat;) Jeg sender deg melding med fult navn og adresse på merra;)
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #145 Skrevet 29. juni 2006 Vondt i føttene mine!! Første dag på lenge jeg ikke har brukt støttestrømper. Tenkte at jeg skal jo bare være hjemme. Har ikke vært flink til å legge meg med beina opp da men. Tydligvis gjør de stooor nytte. Må kjøpe fler sånne. Litt pes med to par gjennom en lang varm sommer. Må finne slike nylonsaker. Kan ikke gå med shorts eller skjørt og sorte strømper til knærne!! Ja er her enda jeg og... Får ikke tak i han vognmannen serru. Så vet ikke nøyaktig når vi skal møte ham. Ikke vet jeg om jeg skal jobbe i morgen heller. Hun skal ringe meg utover kvelden. Håper vi får sett på vogna rundt 9. M skal tilbake på jobb og, så fint for ham om vi kommer oss raskt tilbake. M får peng i morgen så regner med det går greit å lunche (ja frokost blir det vel for deg..hehe) om du vil. Kan ta is til dessert? (må ha is!) Eller vi kan ta bare is. cat, nå synes jeg du burde tenke deg om. Denne kunden sliter sansynligvis med saker. Bruk heller noen av disse pengne dine til å skaffe damen hjelp.
*1D* Skrevet 29. juni 2006 #146 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har heldigvis en sjef som stoler 100% på meg også da;) Også er hun sta, hun ville ikke tape penger på ei drittkjærring!!!!!!!!!!!!!!!! (jeg var så sinna at jeg skalv mens det pågikk..og ei stund etterpå, men det er ikke så mye å gjøre med det heller da....) Omågjøre å smile litt også, fikk jo masse sympati fra kundene som sto bak i køen og fikk hjelp av meg etterpå Tror ikke de glemmer henne med det første heller.... MOHAHAHAHAHHAHAHAH!
Herkules Skrevet 29. juni 2006 #147 Skrevet 29. juni 2006 1D - for en kjerring, har blitt beskylt for å ha plukket noen få spagettier ut av alle pakkene for så å selge dem Det er slik vi lurte kundene!! Ja ja Det finnes mange gale kunder. I dag har jeg kranglet med en som var trukket et gebyr han ikke viste om, han har bare signert 3 kontrakter, da jeg konfronterte ham med det så sa han at jeg ikke kunne forvente at han LESTE kontraktene han signerte, ikke viste han hvor han hadde dem heller. Molait ja hyggelig å møte deg, du mener jeg ikke er en typisk bærumsbærte:)? Hva ble det til med jobbtilbudet? Vet du jeg gikk faktisk på hun ene fra treffet i dag jeg. Tiny ikke såå lenge å knipe igjen nå. Jeg har gått tur jeg og nå gleder jeg meg til å legge meg.
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #148 Skrevet 29. juni 2006 hehe jeg måtte jo komme med en kommentar på det, siden fu snakket om det:) Hadde egentlig ikke forestilt meg deg som bærumsberte. Hadde vel ikke forestilt meg noe. så kult da. Tenk å gå på ei dagen etter:) Regner med jeg jobber i de to ukene. Greit å få bygget opp mest mulig til jeg går hjemme. Jobber isåfall bare på ettermiddagen i morgen og så fullt i to uker fra mandag av. Litt kjedelig og, for jeg skulle jo bare ruge jeg nå Ruge masse i august jeg da. Du får sove godt. Sitter å venter på gubben som egentlig sluttet kl 16 jeg. (sukk, livet vårt foregår stort sett over tlf. for tiden)
♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #149 Skrevet 29. juni 2006 stakar Molle!!!!!!!!! det er ikke enkelt med en karrieremann Skal vi bare avlyse isplanen imorgen da?? Ta det igjen en ettermiddag eller noe neste uke?? Siden du måtte på jobb på ettermiddagen...
_svana_ Skrevet 29. juni 2006 #150 Skrevet 29. juni 2006 Åh, mett! Var ute og spiste med ei venninne. Mett mett mett! Utrolig teit kunde 1D... sukk... Klarer ikke å skrive noe, for jeg er så mett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå