Molait Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #101 Skrevet 27. juni 2006 Nei en tråd lenger ned.. NÅ får jeg mat!!! Er helt svimmel jeg. Ventet på gubben siden kl 17. Maten straks ferdig:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2006 #102 Skrevet 27. juni 2006 Ja og fy søren så lei meg jeg ble!! Må nok melde meg på hos dr.phil jeg nå, for psykisk mobbing over nettet.. Blir nok tøft en periode dette her.... Not!!! Tihi.. er nok mange som skal være glad for at jeg ikke har 10 millioner
*1D* Skrevet 27. juni 2006 #103 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har forresten 180 dager igjen idag! Yeeeehaa!!! Heia Spania.............................. tror det er dem jeg heier på i dag;) Hva syns om kampen i går da? (ikke italia nei, men den andre...hvem vant og var det rettferdig???) Heia Brasil åsså
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2006 #104 Skrevet 27. juni 2006 Mener du sveits og ukraina?? ukraina vant på straffekonk. Heia spania ja
♥Tiny Skrevet 27. juni 2006 #105 Skrevet 27. juni 2006 Blir ikke seint vi drar dit nei, gubben har fri imorgen. Kanskje 12-13 tiden en gang (ja, jeg vet vi sover lenge).. Men kan det passe da eller må vi opp tidligere??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2006 #106 Skrevet 27. juni 2006 Hmf.. var faktisk ikke en mening, bare konstanterte fakta jeg!!
_svana_ Skrevet 27. juni 2006 #107 Skrevet 27. juni 2006 Æsj, ikke noe grattis med bil her i gården. De fant ut at de skulle sende den på EU-kontroll og greier... men vi har den forhåpentligvis før helga. Vi overlever vel! Oppsummering: Krykker = dritt, flatpakka møbler = dritt, flytting = dritt, ikkeferdiglagetmatnårmankommerhjem = dritt, rushtrafikk = dritt. (Jeg lurer også på hvor disse ettermiddagskjørerne kommer fra....) Mobbinga vet jeg intet om får jeg har ikke lest de der greiene enda. Jeg holder faktisk med Frankrike jeg. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror det er for at jeg kan alle navnene på spillerne av en eller annen obskur grunn. Var på kafe i dag, også har jeg kjøpt meg nye sko (flate selvfølgelig) :-) Krabatene begynner å bli mer og mer livlige, vet sannelig ikke hvor dette skal ende. Og i morra skal jeg til jm på helsestasjonen får første gang. Noe jeg må huske å spørre om?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2006 #108 Skrevet 27. juni 2006 Ja gratulerer med den franske seieren da, Svanine ) Møter Brazil i neste kamp de da.. Spørre jm om ja.. Min jm var vel innom alt det jeg lurte på før jeg rakk å spørre så den saken var jo grei )
Molait Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #109 Skrevet 27. juni 2006 Spørre om? Nei du kan jo høre ang. sykemelding. Nytter ikke spørre om det på bim:)) Når har du time? Er mye dritt for tiden. åh..som jeg fryser i dag da. Sitter å småskjelver. Har til og med ullsokker på meg! Skal høre Tiny. Ellers er ikke 12-13 tidlig..hehe. Er sånn midt i lunchtid. Vent litt da... Heia på Frankrike jeg:)
_svana_ Skrevet 27. juni 2006 #110 Skrevet 27. juni 2006 Synes Frankrike har kommet seg jeg altså :-) De som var sååå daffe i tidligere kamper. Nå gidda de å løpe litt i allfall. Har time 13:30, så dere har litt tid på dere å finne ut lure spørsmål. Skal spørre om sykemeldingsgreier, og også litt om trening framover. Om jeg kanskje burde slutte med styrketrening, har hørt noe om at det er farligere med toimagen. Dra et teppe over deg da, Molle!
Molait Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #111 Skrevet 27. juni 2006 10-11. Jeg sa det var tidlig jeg..hehe. 12-13 er sikkert greit. Er ikke så mye å spare på videokamera og kamera, de fleste steder selger dem til rundt innkjøpspris. Men skulle hilse å si at kasettene, ja dem kan dere få billig:) Ja og evt. veske eller annet ekstrautstyr.
♥Tiny Skrevet 27. juni 2006 #112 Skrevet 27. juni 2006 Får se når vi kommer oss avgårde da vettu Men skal love å ikke bli seinere enn 13 da Får komme å se hva han kan tilby av ting da. Svanine: Hakke peiling på hva du kan spørre om jeg. De pleier jo som regel å komme med masse glupe svar og spørre deg masse spørsmål, så da kommer du sikkert på noe du kan spørre om etterhvert. Synd det ikke ble noe bil idag da, men dere får den før helga, så det er jo bra Skal sikkert bli bra å få bilen hemmat
Herkules Skrevet 27. juni 2006 #113 Skrevet 27. juni 2006 fransk seier =dritt- heia på Spania jeg Dette treffet har skjønt at det er ved eller på vestbanen? Ja da er det P hus i nærheten finnes ikke på gule sider eller noe sånt som jeg kan se lurer litt på om jeg busser eller trikker ned fra jobben eller biler siden det er gratis å stå på jobben Møtes før hadde ikke vært så dumt det.
_svana_ Skrevet 27. juni 2006 #114 Skrevet 27. juni 2006 æææh. Vondt i ryggen min... *syte* Kanskje jeg skal spørre om det + mine dumme kynnere. Får kynnere av å gå mer enn sju minutter har jeg funnet ut. Hvis jeg for en gangs skyld ikke får det, så får jeg noe annet som jeg ikke helt vet hva er. Magen blir på en måte ømogsliten, men ikke hard. Høres dette kjent ut? Eller er det bare jeg som er sær?
♥Tiny Skrevet 27. juni 2006 #115 Skrevet 27. juni 2006 Ingen spørsmål er dumme vettu, bare spørre og grave De har sikkert svar på langt verre spørsmål før, tror du ikke det??? Vondt i ryggen er ikke bra Men jeg vil snart ha vondter altså.... Jeg vil treffe snuppa i magen min!!!!
Molait Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #116 Skrevet 27. juni 2006 Men svanine?? Her skriver jeg masse og legger ved greier og så logger du av uten å svare? Ikke svarte cat i kveld heller, men det er litt hipp som happ om hun ser om jeg har skrevet tror jeg. (eller?) Men du svanine, som en ekte pc-nerd...hadde forventet mer!Kan vise deg det i morgen jeg:) Kom når du vil du Tiny, bare vet at utover ettermiddagen blir det ofte mye folk og da er det ikke like lett å få fatt på ham:) Han erikke så mye ute i butikken ellers, men er visst ganske kaos for tiden. Magen min blir og ømsliten til vondt. Sikkert helt normalt. Har et godt tips til deg. Ikke gå mer enn 6,5 min.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juni 2006 #117 Skrevet 28. juni 2006 Svarte ikke jeg??? Nei, hvordan kan jeg svare når det ikke kom opp noen skravleboks fra deg på msn da.... Ikke fått noe fra deg jeg..
Molait Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #118 Skrevet 28. juni 2006 skrev litt over 23. Spurte hva i alle dager du fortsatt gjorde oppe. Langt på natt og du var jo borti 25 min. på overtid;) JA og såkommenterte jeg bilde av deg og T. Ikke sett det før )
Molait Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #119 Skrevet 28. juni 2006 *venterspentpåatsvanineskalkommefraJM*
♥Tiny Skrevet 28. juni 2006 #120 Skrevet 28. juni 2006 Har vært å plaget M på jobb Stakar, han måtte vente dritlenge i tlf for å svar fra hovedkontoret (?) fordi vi lurte på et kamera de ikke hadde i butikken. Også måtte han ringe direkte til Sony etterpå... Skulle ringe T seinere når han hadde snakket med de da Snill han mannen din altså!!! Vært en tur i butikken også, begynte å bli slunkent i kjøleskapet gitt, og ingen som fyller det opp heller.. I ettermiddag skal vi ut å se på hytta til svigers og hjelpe de med å kjøre ut ting. Blir pølser på engangsgrill til middag Noen andre som skal noe spennende idag da? Svanine har vel vært hos jordmor? Hvordan gikk det??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juni 2006 #121 Skrevet 28. juni 2006 Rundt 23 var da jeg skrudde av og la meg, meg kom virkelig ikke opp noe fra deg... hmmm.. Bilde er fra ferja mellom sogndal og lærdal i fjor ) Er det bare jeg som er ekstra klam i ræva om dagen???
♥Tiny Skrevet 28. juni 2006 #122 Skrevet 28. juni 2006 næh, er vel ikke så ille her.. Kanskje du begynner å få hemorider?? Nei, er vel ikke så uvanlig å bli litt klam vel??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juni 2006 #123 Skrevet 28. juni 2006 Homohemo?? Nei... det vil jeg ikke ha.. Er vel bare litt ekstra klam i hakket vel..
_svana_ Skrevet 28. juni 2006 #124 Skrevet 28. juni 2006 Det var ingen som skrev til meg på msn i går kveld i 23-tida. Tror du drømmer Molle... eller så er det noe galt med chatklienten din. Joda, var hos jm i dag. Makan til utrolighyggeligdamewithsugarontop skal man lete lenge etter, hehe. Nesten litt for mye av det gode *knis* Jeg fikk høre to fine hjertelyder da! En på 130 og en på 140, artig det der. Jeg fikk beskjed med å ta det med ro når det gjelder kynnerne mine, også får jeg vurdere det med sykemelding selv. Dersom det ble mer slitsomt enn nå, mente hun at jeg burde få meg sykemelding. Uansett burde jeg få det på neste ul, som er om to uker (min uke 24). Ellers alt bra, fint blodtrykk osv. Så det var da. Ikke så mye man kan gjøre hos jm når man har flere i magen. SF-mål er totalt meningsløst i allfall. Jeg vil også ha SF-mål! Kan man ikke lage en tvillingkurve??? Det blir jo tross alt født omtrent 1000 tvillinger hvert år her til lands. Ellers? Jeg kjøpte meg nye søte sko i går, og nå har jeg fått gnagsår. Blææ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå