Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har desverre ikke tilgang på så mye retro jeg. Har vel noe klær etter meg men husker ikke hvor. Sikkert pakket ned med noe leksaker et sted. Prøvde å vise M noen retroklær på messa, men det var visst uaktuellt!!! Skal da ikke ta på ungen det stygge der?? Er jo sånn jeg måtte gå med jo!! :o)

25 min ja. Tja hvorfor ikke:)

Fint i Gansvika. Mye mygg da!!! Vært der både på fest og kommet båtveien. Vi møtes gjerne på hytte der vi:)

Dere sitter med rester ja, dæggær'n at man glemte doggy-bag da!! Synes absolut det er på tide med dagens frisk-is. M kjøpte kroneispakke i går, så lurer på en slik snart.

TV'n ble bare stående på etter forballkampen i går. Fint å se på nrk en lørdagskveld. Er mye kvalitet der.

God tur til Moss og lykke til med prøvelsen å ikke ha bil i en dag:)

Lette på stumpen og gjøre litt jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben har kjøpt to ispakker. Begge med nøtter!!!! SKUFFA!!!

Dustefjert ass!! Verken ungen eller jeg spiser de to typene han har kjøpt, og han har kjent oss i 10 og 8 år nå!! Gledet meg så til is, dukket ned i frysern...begynte nesten å gråte.

(jada kan pelle av, men jeg ville ha sånn annen is..hehe)

Skrevet

Huff da, kjøpe ny is i morra da!

Skikkelig kjipern å ta toget fra Moss til Oslo. Harde seter med rett-opp-rygger. Heldigvis tar det ikke mer en tre kvarter... ubehagelig!

H synes litt synd på deg for det der med isen asså.

Nå har vi spist pizza. God som gull i dag også :-)

(Smakte forresten den der dumle-isen i dag mens vi venta på bussen. Ikke dum den.)

Skrevet

Akkurat trøkka ned en halv isboks jeg!! No problem!!

Skrevet

Litt rundt om kring :))

Har nesten ikke vært hjemme denne helgen, så ikke vært noe på pc'en. Så forresten ikke mailen du sendte før nå nettop.

Driver og leser meg nedover og oppdaterer meg på alle innleggene, jammen går det unna på denne tråden!!! Tenk om vi hadde fått ei krone for hvert innlegg vi skrev :P

Gratulerer så masse med ny bil da, hvilket merke ble det??

Skrevet

Oj! Nå fikk sambo kjenne sitt første spark!!! Det var den nederste knotten som langa ut :-) Hehe. Gøy!

Har ikke vært så voldsomt aktiv på tråden i helga, har det vel?

Og du vet, kan ikke stikke av sånn. Meld fra hvor du går og hvor lenge du har tenkt å bli borte heter det i trådvettreglene :-)

Bil ja, faktisk akkurat sånn som Tiny har. Hehe. Bare med bensin. Ford Focus altså, samme årsmodell, samme farge. Hermegås? Jeg?

Skrevet

Ja spark er moro!! Og du får jo dobbelt opp!! Rart at tvillinger ikke blir født med blåmerker i grunn, når de begge ligger der og sparker :o))

Her har det også vært mye spark-aktivitet de siste ukene, men mest om kveldene da og særlig under fotballkamper. Da går de små bena hennes som bare det :))) Og far er så stolt da..

Ikke vært kjempeaktivitet på tråden, men når man skal lese igjennom for noen dager, så virker det som det er veeeeldig mange innlegg.

Trådvettregler ja... hahahaha... nå lo jeg godt :P

Hmmmmm...jo...hermegås :)) Men blir jo deilig med egen bil da og fryktelig praktisk når man skal ha 2 bebiser på en gang. Blir det flere unger må dere ha minibuss da :P

Skrevet

henger meg på Cat jeg hva slags bil ble det? Gratulerer foresten.

Jeg har ikke noe klær fra min tid som liten jeg det er borte alt sammen. Jeg hadde vist arvet mye og det var mye brunt og litt grønt og orange. I følge pappa syns han synd på meg for jeg hadde så stygge klær.

Dere for si i fra om dere finner noen kule retroantrekk til babyene da :)

Jeg vet alt om å bli skuffa slik du ble med isen! Hadde sikker begynt å grine jeg- i allefall så hormonell jeg er om dagen.

I går holdt jeg på å begynne å grine siden en dame med 3 hunder gikk inn på min sti Jeg skulle bare få hunden til å tisse før jeg skulle i selskap og det kan jeg bare glemme om vi går rett bak noen andre hunder

-ble skuffa selv jeg på is fronten i dag gikk tur med hunden for å kjøpe daimis og så hadde de ikke. pøh!!

Jegvil ikke at det skal bli kvelden for jeg vil ikke legge meg for da må jeg stå opp og gå på jobb....... dagens klage fra meg

Skrevet

Hihi... det er lov å være hermegås tenk :) For jeg synes bilen vår er fiiin jeg :) Også god plass til å fylle den med masse stæsj!!! hihi... Blir vel svensketur på dere snart vel??

Har vært hos svigers å spist pizza vi (idag også) også spist is da selvfølgelig :) Lurer på om det blir vanskelig å slutte med is når tulla er ute jeg?? Finnes det noen avisningsklinikk kanskje???

Og av klær var det ikke så mye fint, så endte kun opp med noen strikkaklær og en dundyne + masse sånne gaskluter/gulpekluter (sikkert kjempekjekt å ha endel av de)

Dårlig med grining her om dagen, har faktisk ikke vært så innmari hormonell i dette svangerskapet.. Kan huske jeg begynte å gråte en gang når jeg ikke fikk sex (av alle ting).. Noen andre som har noen liknende kanskje???

Skrevet

Ja, det spørs vel om det ikke blir svensketur ja.. :-)

Det er mulig du og Molle må til avvenning, men siden jeg ikke skal ha før til høsten så velger jeg å tro at det blir en naturlig nedtrapping.

Oj som det sparker her da! Kanskje de krangler?

Jeg måtte grine litt i dusjen om morran etter at jeg fikk vite at det var to i magen... hehe. Men det gikk over da. Ellers så får jeg tårer i øynene av enkelte fødselshistorier. Men går ikke rundt og sipper.

"I dette svangerskapet" sier du - skulle tro du hadde en drøss bak deg :-)

Skrevet

Nei, det er nok bare et (ikke helt engang) svangerskap, så det ble vel dumt skrevet da :)

Men vet noen om en sånn avisningsklinikk da? Trenger tips jeg altså, kommer til å slite med snop og is jeg... Er jo bare sååååå godt da, men kunne jo tenkt meg å gå ned alle de kiloene som noen har kasta på kroppen min.. Huff, så mye man må begynne å tenke på igjen da... Mat, klær, mens, prevansjon osv.... Nei, det er jammen meg kjekt å være gravid også da :)

Moro med masse liv i magen da :) Mulig de blir skikkelig kranglete de to inni magen din :)

Skrevet

hahaha synes jeg ser deg tute i rød neglisé (øh..hvordan skriver man det igjen a?), kaninører og rompe. (hva som helst for sex liksom)

Gråt ikke for isen, men ble så veldig skuffa. Husker jeg tuta ut her for noen dager siden, men husker ikke hvorfor. Sikkert noe fælt! Blir emr sint jeg. Og hvis han vet jeg har kortere lunte, hvorfor provosere meg da? Istedenfor å jatte med og drite i hele greia? Har ikke kastet noen skinke på ham ennå men han fikk en skuff i leggen. (var ikke meningen å treffe ham da!!)

Gøy med spark for far og. Senere for du be ham legge munnen helt inntil og snakke til dem. Funker som bare det her. Ligger hottentott og klasker far på truten:)

Gulpekluter får en aldri nok av!!

Ja du har da virkelig vært norte cat. Reint så man savna deg jo, men nekter senere for å ha sagt det!! Vi manglet to på lørdag!

Skal du til byn på onsdag Herk? Og ja det er noe dritt når man har en enkel grei plan og så kommer noen eller noe å ødelegger!! Alt var klart og planlagt ogaå skjer det noe og alt blir bare tull!! (type tur med hunden, mangel av is, feil is, ingen sex...)

Skrevet

Skal fundere litt på det der med avisningsklinikk. Skal se om jeg kommer på noe lurt seh!

Skrevet

Åffer svarer du ikke på msn a.....

Og er lov å spise is om sommeren selv om man ikke er gravid tiny:)

Skrevet

Vet det er lov å spise is om sommeren, men hva med etter sommeren da??

Må ned på hytta når tulla er født og kjøpe jordbær jeg :) Skal lage masse syltetøy for det er så digg :) mmm... hjemmelaget jordbærsyltetøy....

Skrevet

Forza Italia!!

Skrevet

næh!!!!

Og husk at mange unger reagerer på jordbær Tiny. Noen sier nå at det bare er gammel overtro, men alle søstern sine ble fulle av utslett og magevondt. Kos deg masse med jordbær nå du, sånn i tilfelle:)

Skrevet

Blir sikkert ikke masse jordbær på meg med en gang nei, men skal lage masse syltetøy og fryse det ned vettu :) Er så greit å ha i fryser'n. Har også hørt at det ikke er så veldig lurt å gumle jordbær når man ammer.

Driver å krangler med en ny tv-benk jeg... Det går greit, men fy så tungt det er å skru sammen noe når magen er sånn i veien... Godt gubben kan hjelpe til litt ja...

Også er det vaaarmt her!!!!!!!

Skrevet

Hjelpe til litt??? Steike, fyren kan vel skru sammen helte driten selv, mens du ser på!!! Varmt overalt Tiny..hehe

Jammen så fint da. Svanine og Cat, vi skal på is med hjemmerørt syltetøy over til høsten:D

Nå skal vi snart inn til Helvete (også kjent under navnet Ikea). Venter til så sent for da har de fleste av de søte små barna som hyler og skriker og kliner is på deg i køen lagt seg:)

Titte på litt babystæsj, blir sikkert så koselig atte..hmm

Skrevet

Gooood tur til Ikea, da berta!!! Hihi, jeg har kjøpt vogn idag...orka ikke tenke vognmylderet lenger. En tanke ut av hode.... DEILIG!!

Skrevet

Ikea kan være greit det, men som du sier er det greit å dra så sent pga alle barna!!! Synes det alltid er masse folk der jeg da...

Men får håpe dere finner masse fint babystæsj der da :) Begynner rommet å bli ferdig da??

mmm... Vaniljeis med hjemmelaget jordbærsyltetøy hørtes nam ut :)

Skrevet

Skjønner ikke at dere er så varme hele tida. Her ligger jeg på soffan under teppet... hehe.

Syltetøy høres bra ut :-)

Litt trøtt jeg, _og_ sulten. Enda jeg spiste tre skiver for halvannen time siden. Sukk.

Blir vel en ikea-tur eller to for oss også før eller senere. Lykke til!

Skrevet

Bare glem det!!! Skulle ikke sagt noe..nå spiser du vel opp alt (eh..ditt eget) selv:((

Joda, men Ikea er og blir mas og slitsomt.

Rommet? Ferdig? hahahahaha!!!!!! Har skrapet ferdig og tapeten står klar. Pes for må legge vegg utenpå den ene veggen grunnet noe sprekker. Så må komme oss ned på en slik butikk og få tak i det. Ikke så lett når M stort sett er hjemme etter at de stenger. Men samma f, det blir vel ferdig en gang:)

Hva har du kjøpt da Popkind? Og hallo, du er bare i uke 17 da..hehe er ikke noe stress vil jeg si.Tenk om du finner en myyye finere nå;)

Skrevet

ikke noe å stresse med nei, men nå hadde jeg penger, og det har jeg IKKE om 3-4 mnd..... Det ble en kombi Teutonia helt sort! Det er den jeg har tenkt på hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...