♥Tiny Skrevet 29. juni 2006 #151 Skrevet 29. juni 2006 Da går jeg å legger meg jeg.. trøtt.. og egentlig litt småsulten, men det er så dumt å spise nå når jeg skal legge meg da... Også har jeg veldig lyst til å ligge på magen min!!!!!! Det gikk litt dårlig på sofaen nå....
*1D* Skrevet 29. juni 2006 #152 Skrevet 29. juni 2006 Legger meg jeg også Jeg kan ligge på magen jeg ja.....hihiihihihi Men det er fordi jeg ikke har mage enda det da....kan jeg låne litt fra deg tiny? Bare sånn at jeg kjenenr at det er noe der altså.....leeeeengter jeg nå......... Er jo 15+0 (kl24.00) og mener jeg var i uke 16 sist når jeg kjente noe....Bruker man ikke kjenne det litt før i andre sv????? Tusen takk for all sympati jenter, var godt med både "kvitte seg" trøst og klemmer fra andre som har opplevd psykotiske snålinger.... trur hu er i overgangsalderen jeg.............. også påstod hun at venninna hennes ble redd av hele situasjonen!!!! hun tørr sikkert ikke si noe annet, siden kunden helt klart er GAL;) NATTA jentene mine;)
Molait Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #153 Skrevet 29. juni 2006 Natta:) Skal uansett ikke på jobb før 14 regner jeg med. Nå er det styr og pes. Tenkte mer på at jeg ikke gadd sitte i ls en time alene å glo jeg:) Kan jeg ikke bare melde deg i morgen da. Så ser vi hva vi gjør. Greit å være ved isbabben rundt 12 tilfelle noen dukker opp. Var vel mulig kab kom en tur. Vi kan jo evt. møtes på babyshopen før det. jepp, sender en melding jeg. (neida ikke før 10 da vøtt..hehe) Spiser kake jeg nå. Siste dag på sfo i morgen så bakte i stad. Ha en bit svanine? hehehe tror ikke du skal sammenligne for mye med forrige sv 1D. Og det med å kjenne tidligere andre gang, da går de jo utfra at man kjenner liv rundt uke 20 første gang og rundt uke 18 andre gang. (iaf i følge den boken min:) )
Molait Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #154 Skrevet 30. juni 2006 Tiny: Halv to på natten kom det mail fra mannen!! Og han var ikka klar før 10!!! Hallo de avtalte jo ttdlig og rundt 9 for en uke siden. Og da sa han at han var der fra 8. Er noen sye på jobben til M så dersom det blir igjen bare 1 der får vi ikke dratt. Kunne klart det kl 9 for da hadde han vært tilbake ikke lenge etter åpningstid. Irriterende ass!! Jaja, venter på svar fra M nå om det kommer folk eller ikke. Da er jeg nok ikke i Ls før nærmere halv 12. Kunne som du sa ha møttes på shoppen før. Jeg sender deg en melding når jeg vet mer:) Helt utrolig til rot dette ble..hehe huff:) Vi får vel uansett være på isbabben kl 12, så ikke kab el andre sitter der å blomstrer.
*1D* Skrevet 30. juni 2006 #155 Skrevet 30. juni 2006 Hei. Takk for svar Mo;) Du er GO! Håper dagen din blir fin selv med alt rotet! Dere andre ønskes også en fin dag seff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå skal jeg rekke bussen: akupunktur og forberedelser til GØTEBORG tur;) er martna i byen også....har ikke handla noe enda! må kjøpe noen krus med naturbilder og sånn gravering med farmor og farfar på.............. de dååååner av sånt;) Tjohei så lenge!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. juni 2006 #156 Skrevet 30. juni 2006 1D - send meg adressen til merra, kjenner jeg er irritert på dine vegne enda!! Hadde noen sånne skrævtroll innom butikken jeg var butikksjef også, men kan tro det hjelper å mokke med meg!! Har tatt folk i armen jeg og fulgt dem ut og bedt dem komme tilbake og diskutere ting når de har funnet igjen oppdragelsen sin!! Makan!!!! Herkules . Hahahahahahahahahaha ser for meg at du sitter og plukker ut ti spaghetti av hver pakke og teiper igjen for å selge de.. Gud så artig!!!! Du må jo ha ledd deg ihjel når du fikk den i tryne!! Bare en halv time igjen på jobben nå, så tar jeg en ukes ferie!! Skal antagelig bare være hjemme, men er jo meldt så bra vær, så det gjør ikke noe. Kose meg med mannen min jeg!!!
simbamamma Skrevet 30. juni 2006 #157 Skrevet 30. juni 2006 Ser ut til at vi er flere som har fått erfare at serviceyrket ikke er for pyser... Varm og sulten her nå, men har fått klippet håret i dag da, så er egentlig fornøyd. Klem til alle som vil ha!
Molait Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #158 Skrevet 30. juni 2006 Vil ha:) Men er så varm så ingen får være nær meg..hehe. Ja alt er bedre nå Fy for et døgn det har vært. Endte med å tute så det spruta i går natt for ble litt for mye og da M kom med en krass kommentar så ble jeg som en fireåring. så masse dumt mens jeg tuta og snørra. Jaja, slik er det å være sliten, hormonell og fått kvota si:) Etter mye om og men (MYE) så fikk vi da dratt å sett på vogn. JEG HAR KJØPT VOGN Og fikk med ny fin trillesak til 400,- Skulle få alt til 3000,- men hadde bare 2900,- på oss. samma f, han ville bare bli kvitt det. Han hjalp familien til en venn av ham. Han som drev å importerte disse vognene had tatt livet av seg, så han hjelper familien med å avslutte firma og selge ut. (ja for det ga jo slik en trygghet rundt vognkjøpet..hehe) Nei da men seriøse greier. Var på jobben hans og henta. Var bare å komme å pelle deler dersom vi trengte det. Han kom til å ha en delevogn stående frem til jul sans. Vi skal prøve den litt før august. Lol vi får putte oppi ei dokke eller noe:))¨ 2500,- for ny 3hjuling med bag, stelleveske, regntrekk, sånn fotforlengergreie som gjør at sportsdelen blir litt dypvog ting. Føler vi har gjort et godt kjøp. Beste av alt var at begge synes den var kjempestilig:) Den trilla får vi se hva vi gjør med. Enten bruker vi den, eller så selger vi den for det dobbelte..hehe. Ganske fin den og. Jeg vil og klippe håret!!!! (har aldri tid og når jeg brått har litt tid har jeg ingen penger ( ) Takker for is Tiny. Godt å roe hormonene ned litt før jobbing:) Men guh så varmt det ble med så mye klær på seg utover dagen!! Da jobber jeg i to uker fremover. Service ja...fikk meg et par bakoversveiser i løpet av de 3 timene jeg var der i dag. Helt utrolig å frekke folk er!! Da drar vi til Hedmark'n. Er slik Solørmart'n. (ala byfesten i ls) Blir sikkert koselig, men laaangt å kjøre. De har nett, men blir vel ikke på stort i helgen. Dere får ha god helg alle jenter og kose dere med sommerværet:) *Molait has left the building*
♥Tiny Skrevet 30. juni 2006 #159 Skrevet 30. juni 2006 Var inne å kikket igjen på den linken som du sendte på vogna, og den var jo tøff den!!! Også masse utstyr som følger med da Ikke lenge før vi kan ut å vise de frem heller!!! hihi... Grattis med nye vogner og stæsj da!! Is var godt ja, selvom det ble kaos før vi klarte å møtes da Men alltid kos å møtes for en is i ls!! Godt jeg kunne være til hjelp for å roe ned litt før du skulle jobbe ja! Og det så litt varmt ut med alle de klærne på.. Det er sommer nå vettu (men det var kanskje ikke lett å finne noe annet å ha over lekre støttestrømper??) Her har det ikke skjedd noe gøy idag.. Det er varmt, jeg er varm og sliten i kroppen (etter gåturen igår).. Masse kynnere har jeg også.. Og legger som likner tømmerstokker egentlig... mye vann i kroppen med andre ord... Fått besøkt svigers da, før de reiste på ferie. Får se om de rekker å komme seg hjem før snuppa velger å komme ut?? De skulle være borte i 1 1/2-2 uker, og termin er om 3 uker!!!!!! Men fra og med imorgen er det bare å komme ut!!! Da har allerede pappan fått en ekstra uke, så det er ikke noe å vente på!!! Så nå mottas alle gode tips og kjerringråd med takk, for nå skal det prøves med å sette igang (hvis det er mulig da??)
_svana_ Skrevet 30. juni 2006 #160 Skrevet 30. juni 2006 Tiny: Du kan få kynnerne mine, så begynner det kanskje å skje noe. De har haglet over meg i dag (huff), men er heldigvis ikke regelemessige. Synes det er litt drøyt siden jeg bare er uke 22. Vi hadde sommeravslutningslønsj med jobben, og gikk vel en 10-15 minutter til kafeen. Tror det var det som gjorde det. Dumme meg... Resultatet var at jeg måtte legge meg ned på gulvet på do da vi kom tilbake... hehe... lille store meg på det bittelille doet.. knis... Men det hjalp å ligge litt da. Så har jeg vært slakt hjemme i hele kveld. Sambo var snill og laget mat og satt fram sjokkis, så jeg har det egentlig ganske bra. Bilen får vi visst ikke før helga. Dustedustedusteforhandler! Så vi får den i løpet av uka en gang. Herregud! Er det mulig??! Argh. Tror du har gjort et godt kjøp Molle :-)
♥Tiny Skrevet 30. juni 2006 #161 Skrevet 30. juni 2006 Vil ikke ha kynnere, vil ha rier jeg.... Også hørtes det veldig nam ut med sjokkis da... Må ut å kjøpe det imorgen jeg... Dumme forhandler som venter med å gi en gravid dame hennes bil!!!!!!! Det er noe av det dummeste den mannen kan gjøre for da kan den gravide bli en smule hormonell ja.. Passe seg nå den mannen!!!!
_svana_ Skrevet 30. juni 2006 #162 Skrevet 30. juni 2006 Hihi... du kan få sagt det :-) Tenkte kanskje om du fikk kynnerne mine så ble det til rier hos deg... men det er kanskje ikke sånn det funker? Det har forresten roa seg nå.. hjelper å ligge på sofaen å se fotball tror jeg. Kjøp den melkesjokoladen med daim - den er god altså!
♥Tiny Skrevet 30. juni 2006 #163 Skrevet 30. juni 2006 Det kan jo hende at dobbelt opp med kynnere blir rier da.. Kunne jo prøvd, men det er nå litt vanskelig å slenge kynnere rundt sånn tror jeg... Har roa seg endel her også etter å ha fått beina litt høyt i godstolen Gubben har dratt på nattevakt, så her sitter jeg helat alene for meg selv (men det er jo litt deilig det og da). Blir nok ingen melkesjokolade med daim på meg nei, daim er jo ikke godt.. Men det er mange andre sjokolader som er gode da.. det er godt det er mange å velge mellom ihvertfall.. myggestikk på beinet mitt jeg
_svana_ Skrevet 30. juni 2006 #164 Skrevet 30. juni 2006 Huff, Tiny - du er alt for sær i matveien! Daim er jo godt... men det finnes mange andre alternativer som du sier... hva med center? Liker den jeg asså. Synes godt jeg kan slenge kynnere opp til deg. Jeg trenger de ikke, vil ikke ha de - alt for tidlig! Men jeg har ikke et eneste myggstikk! Hurra! Lurer på hva vi skal finne på i morra. Fint vær er det meldt, men ingen bil...hm... tips mottas med takk.
♥Tiny Skrevet 30. juni 2006 #165 Skrevet 30. juni 2006 Er ikke sååå sær da, bare litt Vet jo hva jeg ikke liker ihvertfall!!! Og sjokolade med karamell er en ikke-liker-ting.. hehe... Hva dere kan finne på imorgen.. næh, vet ikke jeg... Kose dere i byen kanskje?? Det er jo ganske kos å lunsje og spise is nede i byen eller kanskje dra på en badestrand?? Har ikke så mange ideer om dagen jeg.. Virrer rundt i min egen lille verden..
_svana_ Skrevet 30. juni 2006 #166 Skrevet 30. juni 2006 Liker du ikke sjokolade med karamell heller????!!! Stakkars deg... Får se om vi finner på noe, men noe anstrengende blir det nok ikke... kjenner jeg meg selv rett :-) Nå kommer H med mat til meg - hurra!
♥Tiny Skrevet 1. juli 2006 #167 Skrevet 1. juli 2006 God ettermiddag i sola damer!!!! Nå tror jeg jaggu meg magen har sunket iløpet av natta.. Ble nesten sjokka når jeg så meg selv i speilet (eller blir jo det hver gang også da..hehe..) Magen er mye lavere enn den har vært.. kanskje hodet endelig har festa seg??? Også smalt det skikkelig i bekkenet/hofta inatt.. Sånn lyd når man knekker i fingrene-lyd, men bare litt høyere... Lurer på hva det kan være for noe jeg?? Nei, nå skal jeg ta meg en tur ut i det fine været, også skal jeg kjøpe sjokkis (så jeg har et lager til ikveld..hihi) Også var det å gruble på hva vi skal ha til middag idag da.. Blir vel noe lettvint tenker jeg Er for varmt å spise varm-mat nå synes jeg.. is er tingen
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. juli 2006 #168 Skrevet 1. juli 2006 Alt med krokan/daim er vondt!!
Molait Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #169 Skrevet 2. juli 2006 Liker daim, liker sånn ny sjokkis med daim (men blir kvalm en en hel på en kveld, ikke prøv det) liker med karamell, liker center, liker smil, digger krokanrull, dog liker ikke krokanis. Klart å kjøre meg bort på Årnes!! (kjeften din Mr.T!!(dersom du henger over skuldern og flirer nå)) Hatt en helveteskveld med overhormonell drit, sliten, tivoli, VARMT, show, barn, VARMT, handle, VARMT, mat, bada. KALDT, kjørt feil, grini, glemt igjen puta mi, grini mer. Er helt frynsete. Legge meg snart. Vente på M. Skal bli gøtt å jobbe i morgen-NOT! Fått kjøpt meg sandaler på tilbud da:)
_svana_ Skrevet 3. juli 2006 #170 Skrevet 3. juli 2006 Wb Molait! Takk gud for at noen er normale i sjokoladeinntaket sitt her!!! Litt frynsete selv her... trodde jeg skulle besvime på bussen fordi det var så varmt. Nå er jeg bare uvel, også har jeg medarbeidersamtale om få strakser. Hei hvor det går! (ringe til legen tror jeg... sm here I come). Men fikk tatt årets første bad i går da :-)
*1D* Skrevet 3. juli 2006 #171 Skrevet 3. juli 2006 HAAAAAAAAAAAAAAAALOOOOOOOOOOO!!!!!! Da er jeg tilbake fra min lille svipptur til Gøteborg:) Jeg må innrømme at Robbie Williams er ganske god på det med å sjarmere publikum!!!!!!!! Turen ned var lang men veldig grei, kosa meg! sov litt, spiste litt, leste litt, snakka litt, kom frem (etter 14 t) og der var det jaggu litt varmt (36 grader i skyggen).............. Sjekka inn og fikk søtt lite, rent rom. Spiste italiensk pizza (laget av tyrkere seff...akkurat som i norge;) på gå turen ned til Ullevi (ca 1,5 kilometer) og der sto vi i kø fra 15.30 til konserten var ferdig!!!!! Drakk 3 liter vann og kosa oss i sol steiken!!!! Hadde så vondt at jeg ikke klarte mer etter halve konserten, så jeg gikk litt unna og satte meg for å slappe av;) Fikk tilbud om hjelp og alt sånn:) Så jeg slapp å gå hele veien bak for å gå på toalettet, og endte derfor opp på vip tribunen...hihihi.... Der var alle drita fulle!!!!!!!!! Så rett før ekstra nummerene gikk jeg ut og fanrt meg drosjen;) (Veit jeg gikk glipp av det aller beste, men jeg klarte ikke mer og tanken på å skulle bruke 2 timer på å komme meg til hotellet..........var ikke særlig fristende!!) Så jeg var tilbake før konserte var over tror jeg...... Sov godt og spiste god frokost;) Tok bussen ned på sentralstasjonen og fant toget mitt;) Og her startet NSB marerittet!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAALT for langt å skrive om i dette innlegget;) Enden på visa var at jeg kom meg hjem....til slutt;) Dere får smøre dere med tålmodighet til i kveld;) Gratulere med røverkjøp Mo;) Og klem til alle som vil ha fra meg også Nå må jeg på jobb....hakkelysttildetnei,ersåsliten!
♥Tiny Skrevet 3. juli 2006 #172 Skrevet 3. juli 2006 Håper alle her har hatt en strålende helg i det fine været!!! Her har det ikke skjedd stort i helga, men har nå kosa meg masse da Ikke fått badet, er litt pysete når det gjelder bading jeg... Det er kaldt i vannet!!! Vælkømmin tilbake fra "bygdefest" Molle!! Håper du har hatt det fint du og poden Også hadde du fått kjøpt deg sandaler? Det er nok ganske lurt med vannstanden i beina dine? 1D: Man kan ALDRI stole på nsb... De er noe dritt ja.. Er en grunn til at alle tar bilen når de skal steder eller på jobb.. Er mye tryggere og man vet man kommer seg frem.. Aner jeg en litt ekkel tone her fordi man ikke liker samme sjokoladen??? hmm.. min fordel var jo at den sjokoladeskåla som stod på bordet her, den ble ikke tømt for mine favoritter... hehe... Men smaken den er som baken, den er delt i to!! Nå skal jeg snart en tur innom jordmor jeg Begynner med ukentlig kontroll nå gitt.. Bare 19 dager igjen til ultermin (13 til mens-termin) Og tida den går skremmende fort, men nå er det snart ferdig!!!!! Gleder meg til å treffe snuppa som bor i magen min jeg
Herkules Skrevet 3. juli 2006 #173 Skrevet 3. juli 2006 Halloen jenter. velkommen tilbake alle som har vært på farta! Min mening i den derrre sjokoladedebatten må jo også komme frem her syns jeg. Jeg elsker Daim og Daimis er min favoritt for tiden faktisk så favoritt at jeg nesten gikk uten is fra kiosken forrige uke da det viste seg at de ikke solgte daimis (bare nesten da.) Er ellers glad i smil og sånn men IKKE krokanis på meg heller. Jeg ble så glad da jeg åpnet fryseren på fredag og mannen hadde fylt opp med masse daimis ååååååååååå snille mannen min. Jeg har vært i bryllup i helgen jeg, i varmen:) Hyggelig med bryllup, deilig mat mmmmm men sliten!!! Fryktelig vonde stoler i det selskapet altså! Jeg savnet et kart over Gjestene jeg altså hvem var hvem??? Det stilte opp dobbelt sett med foreldre. (alle skilt og alle gift på nytt=8stk foreldre.) Ellers ble det gøy når alle ste- og halvsøsknene kom. he he! og når brudgommens stesøstre la ann på brudgommens stebrødre. Satt ellers plutselig å snakket med en mørk høy jente som jeg ikke ante hvem var og litt flaut da dette viste seg å vær brudens HELsøster (bruden er 150høy maks og blond!) Jeg skal stoppe der, bare nevne at Brudens forlover ankom med 1stk ste datter, 1stk forrigeforholddsdatter og en fersk ny datter med tilhørende mann. PHU Litt spes. å være edru merka jeg he he , de fulleste var vel de 16 år gamle servitørene hi hi.'' Som tilstadighet helte tonic i glasset mitt! Dere vet ikke hvor mye jeg hater tonic det er blæææææ det. Skal dere på journalskriving på sykehuset? Tiny ikke lenge igjen nå da kan skje no snart da
♥Tiny Skrevet 3. juli 2006 #174 Skrevet 3. juli 2006 Skal ikke på noe journalskriving på noe sykehus jeg ihvertfall.... Nei, det er faktisk ikke så innmari lenge igjen, det er tilogmed max 32 dager igjen (med overtiden da). Har vært hos jordmor idag da.. Hun sa jeg så godt ut til å være høygravid i denne varmen Det er jo hyggelig, men det er jaggu meg slitsom ja.. Fått enda mer vann i kroppen har jeg også, men ikke noe mer enn 1 på skjemaet. Hodet var nesten festet, manglet visst litt, så det nedpresset som jeg kjenner er snuppa som skrur seg nedover i bekkenet og driver å fester seg Ikke hadde jeg gått opp mer enn 600 gram heller *stolt* enda så masse is og snop som denne kroppen har fått hihi.. kosthold hva er det? Herkules: festlig å være edru når mange andre er så fulle da Man får liksom med seg alt det dumme og rare alle de andre gjør!!
_svana_ Skrevet 3. juli 2006 #175 Skrevet 3. juli 2006 Nei, altså, folk får like den sjokoladen de vil... synes bare det er litt merkelig at det går an å like de små mørke greiene med pynt på, mens sjokolade med karamell er no-no. Vel, det kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg liker krokan-is heller... Høres ut som et merkelig bryllup Herkules... hehe. Jeg er bedt i bryllup i september og jeg har planer om å ha på meg et tomanns-telt. Synes navlen min er blitt enda mindre i dag... mon tro om den har tenkt å poppe ut etterhvert? Navlebeskuende? Jeg? Det va sparkefest uten like for en stund siden. Har ikke opplevd lignende, hehe. Først begynte den ene (øverst) *sparksparkspark*, forflytta seg liksom fra høyre mot venstre og tilbake igjen. Da han hadde holdt på en stund begynte den andre, og det er ikke så behagelig - for han (ja, jeg sier han til begge inntil det motsatte er bevist) ligger ganske langt ned. Og slik holdt de på i sikkert tjue minutt. Ble bare sittende og se på magen jeg, klarte ikke å konse på boka jeg skulle lese i det hele tatt. Lurer virkelig hvordan det blir om en måned... en kaving uten like antar jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå