Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Italia vant!!!!

Ikea er jo åpent til 23 da, så da burde de verste isspisende-djevelungene være i seng!!

Tja.. skal jeg lage skillingsboller da.. *måkjenneetteromjegorker*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å.... skillingsboller! Jeg vil ha! Nå!

Sliten jeg. Er slakt på soffan. Sukk.

Det var da bare så vidt at italia stakk av med seieren... men men... det er jo ikke det som teller.

Skrevet

Sitter i kortermet og bare trusa jeg. (kan man si slikt over nett tro? ) Buksa var stram og skulle bare ha litt pause før jeg dro den på igjen. (altså godt og varmt)

Spist middag alene jeg. 2 brødskiver. Woho..sukk.

Nei får komme meg opp av stolen vel. M måtte jobbe hele dagen så skal dra inn å møte ham på jobb. Han kommer til å være helt vrak etter 12 timer på jobb (som foøvrig har vært helt kaosstress) og så på Ikea med hormonell frue.

Noen lyst på et lår? Gratis mot henting!

Skrevet

Jo og grattis med ny vogn da popkind:)

Skrevet

Fattig trøst kanskje, men jeg spiste også mine brødskiver i ensomhet. Sambo ble spurt om å jobbe lengre i dag, så da kan han meske seg i overtidsmat. Det blir vel mindre overtid (og dermed penger) på han etterhvert antar jeg. Kunne godt tenke meg å spise noe mer spennende enn brød, men gidder ikke stikke på butikken.

Whaaah! Magen min hopper!

Ps. Har ikke lyst på låret ditt Molle.

Skrevet

Har heller ikke lyst på låret ditt altså.... Men bytter gjerne magen min inn i en liten bylt snart altså... Litt lei idag ja...

Moro med mage som hopper da :)

Skrevet

Så festlig:) Min er bare en stinn kul den. Tror han har tenkt seg ut igjennom magen. Hvorfor ta den trange veien der nede liksom.

Kjørt sakte forbi butikken i stad. Orka bare ikke pese inn der. Ikke visste jeg hva jeg skulle ha kjøpt heller. skiver er greit nok det i grunn.

Guttungen sover borte. Gidder ikke pese med snacksy mat til bare meg.

Orkerikkegidderikke dra. blæh..er man hjemme fra jobb er det greit å bare ligge sofa.

Skrevet

har ikke turt å starte pc'n enda...blir så lei meg om det ikke funker:(

Fått trådløst da, endeliiiig:)) Må bare kobles opp først. Kan jeg og ligge stua og chatte:)

Skrevet

Ja, er ikke det drømmen?

Ligge lettere henslekt i soffan med laptop støttet opp mot det ene benet? Kanskje det er derfor jeg har så mange i magen? Stråling fra laptop under prøving? Hehe.

Skrevet

Da står bolledeigen til heving!!

Skrevet

UNDER prøving?? H må ha følt seg meget spes. og høyt elsket der han stirret inn i balsiden på skjermen...

Skrevet

Helvete!!!!!!!!! Det mangler skruehull på topp-plata på tv-benken!!!!! Faens flatpakka drit!!!!!!!!

Boller hørtes nam ut :) Du får dele med oss andre Cat..

Trådløst og laptop er himmel ja.. Ligge slengt på sofaen og ha tv og pc i nærheten.. Holde seg oppdatert vettu :)

Skrevet

Æh! Du må jo ha alt inn med teskei også da! Syke menneske...

Skrevet

Hehehe..

Skrevet

heihei jenter....

Da er denne helgen over....

mamma er her enda og vi lever alle sammen...

Jeg måtte bruke krykker i helga og hadde så vondt at jeg grein meg gjennom byen og hele veien hjem på lørdag.... så søndag lå jeg på sofan hele dagen og ikke gjorde en dritt..........dermed var jeg helt fin i dag;)

Jeg har også gått ned nesten 9 kilo så langt....14+3 i dag og knappe 181 dager igjen...............

Fysioterapauten sa jeg kunne trøste meg med at fødselen ble lettere ved BL og at det betyr at alt står bra til med den lille der inne........... Vet ikke om det gjorde lørdagen så mye lettere......men hvem vet;)

Jeg håper bare jeg kommer meg på konsert i helga jeg................................................................................................................................................. Har ikke lyst til å gå glipp av Robbie:(

P.S: Gratulerer med biler, iser og vogner og vellykkede pizzafester med rare filmer;) KLem!

Skrevet

Her kom jammen meg Bl en tur på besøk for fulle mugger igår ja.. Var ikke noe lurt å prøve å skru sammen en tv-benk nei... Også måtte jeg jo bare hjelpe til med å bære inn også da selvfølgelig... Det resulterte i en vondt kveld på sofaen.

Nei, får se om jeg får rydda litt her da... Ser ikke ut her med en halv-sammenskrudd tvbenk (ja for flatpakka er fint dere) fordi det faktisk mangler skruehull i topp-plata, så må den jo byttes ja.. Vaske litt klær tenker jeg at ikke er så dumt heller..

Skrevet

Se det skjer jo så mye her inne at nå måtte jeg ta en tur inn selv om jeg er på jobb.

Molait: jeg har litt lyst på bytur på onsdag jeg jobber jo 5 min unna så det er liksom litt greit å ta en tur. Skal du ??

Skumle greier.

Var ute å spiste med jobben i går jeg, og så ble vi fakturert med 4 øl for mye. Siden det var kun 3 som drakk alkohol og jeg som satt med pengene så var det ganske så lett å ha oversikten

Dama som jobba der ,svenske, ble så sur hun trakk det ut av regningen men sa det rimelig klart at det var vår feil Veldig hyggelig....

Noen som vet om noen bra kommode/stelllekommode eller har andre smarte løsninger for stellebord??

kjenner bekkenet godt fortiden jeg også, satser på at det holder seg på et akseptabelt nivå.

Krykker er noe dritt stakar-

Skrevet

Lurte på det. Jobber til 15.30. Kjipern å sitte i kø hjem og så dra nesten rett ut igjen. Jeg jobber ikke 5 min unna. Har jo bil da. Og buss rett utenfor. Koster så sinnsykt mye å parkere i Oslo. Men er nå lat og da, liker bil jeg:) Er jo parkering på brygga. (er det ikke hus der a? ) Må inn å se når man skulle møtes. Blir kanskje litt lenge å vente der fra rundt 16. Ikke for at det ikke er masse butikker der da:) Hva skal folk der? Spise middag? bare drikke? noe lett? noe "tungt"? Greit å ikke spise alene eller evt. motsatt være deneneste som ikke spiser. Æh ikke s¨nøye i grunn. Har jo truffet noen fra Romerike, men tenkte det kunne være ok å måte noen fra augustklubben. hehe ja og kommer du er det jo fler fra "tråden" der:)

Er dritskummelt men man glemmer det etter et par min. Vi kan møtes før og late som vi kjenner hverandre..hehe

Sykt det med pilsen. Er det for serviceholdning? Enten gir amn tilbake og sier ingenting eller så får man si nei deres skyld. Så barnslig å skylde på dere og alikevel stryke dem. Og med 3 stk liksom? Da er 4 øl en del da.

Kan dere ikke bare borre hull i plata da Tiny? Mindre pes enn å drive å bytte.

Skrevet

Slipper å bytte hele greia da heldigvis. Snakket med de istad og vi skulle bare komme opp med topp-plata og få ny, så da slipper vi å skru fra hverandre også en ny sammen igjen da :)

Skrevet

Slikt er så irriterende. Bra det løste seg da. Husker jeg satt sammen et ikea "skap". Fulgte b.anv. men det stod feil der. Så da jeg var ferdig sto den i midten feilvei og jeg måtte demontere hele driten. Sjelden jeg banner så mye på så kort tid!

møkkasliten! 15:37 og kø fra rundkjøringa ved Åråsen? Hva er det a? Hæ? Kjørte ned LS og rundt innimellom til korteste køvei. Alikevel tok det en evighet. Bare man kom seg ut på Fetveien gikk jo alt så bra. De må få gjørt noe med den korken der. Det rare er at det er mye mindre kø om morran. Hvor kommer alle menneskene på ettermiddagen fra?

Så rett å handle. Masse. Pakke i system så man kan sette igjen mest mulig i bilen. (får gubben bæra) Hente barn (vente på rydde opp..pakke sammen..spise opp...kløsegirompapelleseginesa...) bære opp varer, pakke ut.

Hjemme!!!!!!!!!!! Sulten og ingen her som lager mat til meg:( Skal liksom grille vi da-haha! (har igjen rester som må spises opp) Greit vi har overbygd, men det får da være måte på.

Ser du får pepper rundt dine meninger cat:)

Skrevet

I tilfelle noen lurer på hvor jeg er, så vil jeg bare gi et lite livstegn og si at alt er bra med meg. Er litt opptatt med flytting og slikt om dagen, så det er bare derfor jeg ikke er så aktiv her nå.

Håper dere har det bra, jenter!

Klem fra

Skrevet

pes å flytte. Utrolig hvor mye man samler seg opp.

Skrevet

Det som er kjekt med å flytte er at man får kastet alt det dritet man har spart på!!! Skulle nok ha flyttet en gang vi for å rydde opp litt :)

Ingen som lager mat til deg heller?? Her måtte jaggu meg jeg lage mat selv også, mens gubben skrudde sammen resten av tv-benken da... Men godt ble det da :) Kyllinggryte med ris og hvitløksbrød..

Stikker nok innom M på jobben hans imorgen, skal en runde å se etter videokamera..

Og stakar Cat som blir mobba da....

Svanine: Vi kan vel si grattis med ny bil nå??

Skrevet

jaaaa, så gøy da!! Gratulerer med ny bil :D

Æh, må le litt av hele greia. I alle dager gidde å lage en slik tråd for da. Hva skal det være godt for liksom? Samma, dama er jo gal. Drikker salmiakk som gravid og!!

Er ganske hektisk kaos der nede nå. På jobben altså. Når hadde dere tenkt dere dit? Dersom gubben har fri på dagen anbefaler jeg å være der så tidlig som mulig. Og ikke opphold ham etter 16, for han må hente guttungen i morgen:) Er midt i ferieavvikling og nye under opplæring. Stakkarn er jo borte fra 8 til 8 hver dag. Ikke kommet hjem enda. Sikkert ikke dumt å sende ham en melding når dere drar, så kanskje dere slipper å vente en evighet på at han driver med noe annet eller har gått til lunch eller noe.

Er kaldt her!! (ja faktisk svanine)

Skrevet

Hei snuppene mine;)

Blir Cat mobba?????? Hvor??? Jeg å vil se..... Bare så jeg kan banke noen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her er Bl`n litt snillere med meg......håper det holder til helga;)

Varetelling på torsdag.....spennende;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...