Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får sitte å vente litt å se om det kommer noen flere da, hvis ikke blir det nok isbabben på oss ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyyyyyyyyyyyy søren hvor godt det var med fiskekaker med brunsaus og deilig, deilig, deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jeg legger meg jeg.... litt tidlig kanskje??

Skrevet

er dere på treff dere eller?

Ja jeg vet ikke jeg om det var noen som så innlegget mitt sist på den gamle tråden men men

idag jobbet jeg fra 7 til 16 det er altfor lenge og alt for tidlig he he så i morgen skal jeg og voffsen dra oss litt ekstra før vi drar på jobb.

nå har jeg spist taco jeg

men jeg spør dere jgjen jeg fra forrige innlegg:

Dere BL jenter hvordan får man en diagnose på dette? legen min sier bare at vondt er vanlig.

hvor jobber du molait?

Skrevet

Jammen var det godt meg is også idag :) Hva vi gravide kvinner skal gjennomgå av lyster!!! Men det som er godt er skikkelig godt også da!!!

Skrevet

ER ikke på treff. Var på treff. Tar da ikke med meg læptåppen på kafe:)

Står oppført på treffsidene, på bli gravid, 1 tri, 2 tri, 3 tri og skravlesiden+at det har vært snakk om her, så hvis du ikke har fått det med deg finner jeg det litt merkelig:)) Nei da, men vi har vært på treff ja. I Lillestrøm. Var en tur på Fryd. Først var det bare 3 av oss og vi trodde thats it, men så ramla det inn 3 til gitt:) Skravla og drakk lade med krem. Etterpå måtte vi (Tiny og jeg altså) bare ha is på kebab-sjappa over veien:) Gøttere enn Prim!

Jobber gjennom vikarbyråer, nå Temp Team. Jobber nå sentralbord/sekretær/litt av hvert. Marine-bransjen:)

Hvordan få diagnose? Ja spørs om du har det da. Kan jo være noen nerver i klem e.l. Kan faktisk være vondere enn bl det. Prlolaps eller isjas kan man ha og. En del leger har ikke noe tro på bl-vondt. Evt. gå til ny lege. Eller spør ham da vel. Si du tror det er bl og du har jævlig vondt og trenger sykemelding.

1D: Tiny og jeg løp over veien her. Tro meg vi er begge enige om at det ikke skal løpes mer i dette svangerskapet..hehe. Snakk om vralting over..hihi

Skrevet

hei i gjen

Molle : ja viste om treffet , men tenkte dere var på treff når jeg skrev siden det var litt rolig og at jeg så dere skulle i teksten ja ja ikke så nøye.

når det gjelder Bl så er det ikke så nøye egentlig men jeg lurer bare på hvordan en lege ser det

jeg har vondt i området men vet ikke om det er gikta mi eller BL skal jo behandles forskjellig.

gøy med båt da jeg er veldig glad i å være ute med båt,og om været holder så drar vi ut i morgen

Skrevet

Herk: Jeg fikk ikke bl diagnose første sv... sv. relaterte plager kalte de det da... hadde mannlig lege.........

Nå var det en veldig trivelig kvinne som lyttet til det jeg sa og dermed mente at jeg hadde bl...jeg ville bare ha henvisning jeg og sm..... Men dette sv er smertene annerledes en første gang!!! Jeg har vontere inni bekkenet lissom også må jeg si at jeg har vært vant med ryggsmerter har medfødt feil i ryggen, så jeg kjenner veldig godt at det ikke er den type vondt jeg har!

Søsteren min fikk bare beskjed om at sånn var det under svangerskap, litt vondt måtte man regne med.....

Leger er veldig forskjellige;) på godt og vondt!

Ikke løp jenter....tenk om barnet blir skadet da........kan jo få nesa i klem;)

(leste tråd om ei som lurte på om det var skadelig å dytte på magen i tide og utide for å kjenne om barnet er der lissom..... Hvor hysterisk kan man bli?)

Skrevet

det er likt som min lege han sier det er vanlig med vondt og så stopper det der

får sm da. Men legen lurte p åom jeg skulle gå i perm. tenkte å vente litt med permen da

Skrevet

Jeg har kvinnelig lege og når jeg klaget over at jeg hadde vondt i korsryggen første gangen, så spurte hun noen spørsmål om når vondtene kommer også kjente hun på noen punkter bak på ryggen og rompa. Hun sa at det også kunne være isjias nerva som ligger i klem, men det kunne og være begynnende bl. Siden vondtene mine har blitt verre + spredd seg til foran (på symfysen), s¨ble det konstantert bl med gangvansker. Fikk sm for det + at jeg har hatt svingende (litt høyt) blodtrykk og rask puls...

Nå er det bare 1 uker til så er går jeg ut i permisjon!!! Og bare 29 dager igjen til termin!!!! IIIIIk, det går litt fort her for meg altså.. Men erklar for å føde nå!!! Kom ut lille venn!!

Og det blir ikke mer løping i dette svangerskapet for ble jo sliten av å løpe over veien jo...

Skrevet

Når man blir så sliten og bekkenet detter av før man er over veien tror jeg vi tar fotgjengern neste gang Tiny:)

Bl hos meg hender slår ut forran. Da kan man være ganske sikker på at det er det det er. (ble mye "det") Da gnisser de to bena forran mot hverandre. For å si det litt stygt og direkte, det kjennes ut som om dåsa faller fra hverandre!! (der forran på beinet altså) Ikke behagelig.

Siiter og ofte på rompa kan man si. bekkenskålene liksom. Utfre egne og andres erfaring trykker leger og fysio inn ved hofta, ned mot på rompeballen liksom. Litt lenger ut på siden enn der man vanligvis kjenner mest til isjas-problemer.

Går du ut i permisjon fra sykemelding, ja da får hverdagen store konsekvenser..hehe. Skal bli kos å få hilse på lillemor:) (eller pjokken i rosa body..hahaha)

Skrevet

Er enig med deg altså.. Ingen mer løping på denne gravide kvinne... Det kan jeg vente med til ungen har kommet seg ut. Så heretter holder jeg meg til utrafikkerte veier og fotgjengeroverganger.

Synes nesten litt synd på min lille unge om det blir en gutt ja :) Det blir da en skikkelig jente-gutt isåfall, men det er en jente! Dermed basta!

Gleder meg nå til hun (ja, det er en hun) bestemmer seg for å komme ut. Jeg vil ha vonde vondter nå!!!!!! Eller vil jeg det da??? hmm... åpningsrier uten vondt, er det noe man kan bestille noe sted kanskje?

Men kanskje vente en uke da... Begynne med permisjonen min først (også får jo far en ekstra uke etter 1 juli)

Skrevet

Ja nå kan du likesågreit knipe til etter 1 Juli. Du vil ha vonde vondter nå. Når de vonde vondtene kommer vil du ikke ha dem lenger! Du har ombetemt deg!! Kan noen få ut denne ungen nåå!!! hehe, ser iaf for meg meg selv slik.

Ble jo strålende vær da. Skal bort på grendehuset etterpå. Grillings og bål. Tror vi spiser hjemme først. Vi venter på mann og far som skulle handle på formiddagen (er jo rett ved jobben hans) og dra litt før fra jobb i dag. Litt før vil si 15-15.30. Nå er kl halv syv og han er ikke her. Lalala...traller bort en haug frustrasjon.

I morgen på formiddagen kommer mor. Hun skal ta meg med ut på shoppings:) Føles litt fælt at hun betaler ting når hun i tillegg setter over 5000,- til vogn evt. div. Hun er litt oppsatt på at jeg trenger undertøy (hva vet egentlig hun om det?) Så vi skal nå ut å se på det. Og gardiner og babyting:)

Gjør folket i kveld da?

Skrevet

Vi gjør ingenting. Har tenkt å tilbringe st.hans i stua med godteri. Det blir vår feiring, hehe.

Var og shoppet litt i dag - handlet for over tusen. Masse sommertøy og litt til Nub og/eller Nup. Første gang jeg har kjøpt noe, syntes det var greit å få begynne. Har også vært rå på bruktfronten i dag - to babybjørn vippestoler, brystpumpe, tummytub og diverse boob ammetøy (kjole, to topper og to gensre) til 1600 omtrent. Ikke dumt!

Ble litt sliten av all traskinga, så det er godt å ligge henslengt i sofaen igjen.

Og med skattepenger og lånebevis på billån så skal vi se at det årnær sæ etterhvert :-)

Skrevet

Vi har tilbrakt kvelden med en film og snop vi... Også besøk av svigerinne. Hatt det så kos atte, men angrer på at vi ikke grillet idag når alle naboene slenger grillduft rundt her.... Jaja.. får vel grille en annen dag vi da.

Svanine: Når skal vi egentlig komme til deg imorgen?? Også masse grattis med vellykket shopping idag!!! Er godt å få ting unnagjort ihvertfall!!

Og alt årnær sæ for snille jentær :)

Skrevet

Sånn i seks-tida kanskje?

Uff, nå er jeg sulten igjen. Jeg som skal legge meg og alt.

Skrevet

Hei jenter:)

Jeg har vært på jobb i dag også.....andre gang på to dager at jeg kommer for seint..... Kongen er ikke gøy å ha i byen, umulig å komme seg frem i sentrum (selv når man går!) og bussene bruker dobbelt så lang tid å komme seg fem! Og i tillegg er jeg-ikke-kjappest-i-verden-akkurat......... Spesielt morsomt er dette siden jeg seff begynner på jobb 2 t senere enn vanlig;)

Dette var forresten ikke syting;)

Jeg har vært til fysioterapauten også for første gang;)

Han er akupunktør også og var 100% sikker på at det var en mening med at jeg ringte han.... overbevist om at jeg kommer til å bli mye bedre med nålestikk enn fysioterapi..... så jeg stoler på han jeg;) Har hatt positiv erfaring med aku fra før;)

Jeg har også fått mamma på besøk, litt over 2 uker;) (litt glad for at jeg skal jobbe litt da...)

Nå må jeg legge meg, ha en fortsatt fin st. hans jenter!

Skrevet

hele driten hang seg svanine. Og nå funker det jo ikke. Kommer rare lyder fra pc'n min og den starter, og kommer seg til windows-laddar-streken men så skjer ikke mer. Er detta for noe a? Lar den stå til i morgen så får jeg se mer da. Litt vanskelig å finne en feil når men ikke får starta opp pc'n engang. Derfor jeg ble slik brått borte. Så sa du noe etter at du sa du ikke kunne legge deg sulten, så har ikke jeg fått det med meg.

I don't need this shit now!!!!

Har jo ikke brent ned på cd alle linker til div. babygreiser og så mye annet jeg har der. Arg altså. Man kopierer jo ikke alt man har på maskina en gang i uke heller liksom. Gjør man?

Får gå å legge meg. Mor er her mellom 9 og 10 i morgen.

Skrevet

Jeg har vært på båttur jeg, uten mannen min :) han orket ikke å være med. (var sammen med mamma pappa og vofsen.)

Nå spiser jeg sjokolade restene fra påske.

Jeg skal til vikarer både hos lege og JM resten av svangerskapet jeg det er jo litt rart bare fremmede mennesker.

Har snakka med TK og lønningsavdelingen i dag og blitt mye klokere ang perm penger og ferie og sånn.

Var på shopping forige dagen med mamma ble litt gaver til babyen da .

Det er 20% rabatt på alt med grønt på på baby shop passer jo bra for meg siden jeg ikke kan kjøpe rosa eller blått

Jeg har begynt å få kjempe vondt i området foran - på musa særlig når jeg går ellr har ligget lenge må seriøst begynne å finne noe jeg kan sove med mellom bena- Dagens klaging fra meg

Skrevet

Nå har vi is i frysern! Jeg kan bli et helt menneske igjen! Hihi.

Og vet dere hva? Vi har kjøpt bil *knis* Bil og is - flotte greier :-)

Jeg kom til å tenke på en ting, fotballkampen begynner jo kl fem - og det skaper kanskje trøbbel ift. å være her seks?

(Molle: Nei, det er ikke vanlig å kjøre backup ofte for vanlige folk. Håper du finner ut av det).

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er fotball eller ikke for vår del ;) Så vi kommer da kl 6 vi!!!

Grattis med ny bil (og fryseren full av is)!!!!!

Vi har vært ute å tittet etter videokamera vi, men det er jo en jungel der ute gitt... Kjøpt oss nye høytalere da (noen som er litt mer diskre enn de vi har :) ) Så har jo brukt noen kroner idag vi også!

Skrevet

Så teit du er Tiny!!! I stedenfor å kjøpe av sambo?! Hadde du fått rabatt + at det er den el-butikken som ligger nærmest heimen i tillegg:) Og han kan en del om videokameraer, så kan hende dere kan høre litt med ham. Han kommer ihf ikke til å prøve å selge dere et fremfor et annet for å tjene penger. En ærlig selger? Finnes det?

Grattis med bil, og så fint du har is i fryseren. Jeg kommer snart;)

M måtte jobbe litt alikevel, så vi kommer litt senere..Sorryyyy!! Han er i dusjen nå, så kle på seg og kjøre herfra og inn. Er nok ikke der før halv syv tenker jeg. Ble litt stress her, men dere klarer sikkert fint å vente:)

Ikke har jeg hatt tid til å bake eller fikse noe som helst, så stiller kun meg selv og han dærre andre.(sorry igjen..)

Kommer for sent, uten å ha med seg noe, jaggu bra jeg er godt likt lell;)

Jepp pakke sammen litt øl og brus jeg da.

Skrevet

Takk for koselig pizza-fest igår jenter!!!!! Både pizza og kake var kjempegodt!!! Du får komplimere kokken svanine :) Vi får se da om vi rekker å treffes igjen eller om jeg føder snart!? Skummelt....

Molle: ja, jeg vet at vi kunne kjøpt nedi gata her, men googla og fant noen billige da vettu, men M og T treffes nok til uka for en kamera diskusjon tenker jeg...

Nå skal vi snart ned til sviger og sjekke gjennom gammel barnetøy vi.. Kan bli spennende det da (om det bare er 80-tallsklær eller om det er noe som kan brukes). Også blir det vel en tur ut i gansdalen for å se på den nyinnkjøpte hytta til svigers (ligger rett etter gansvika faktisk)

Skrevet

Hytte på Gansvika, kanskje det vi skulle gjort. Kjøpt oss hytte der. 10 min til hytta, så kjekt:) Hvor bor svigers a? Siden de har kjøpt hytte der?

Om det er 80-talls eller om noe kan brukes?? var lekker i brun sparkebusks med røde og gule striper på jeg altså!! Nei man kan jo hende en del kan brukes selv om det ikke er nytt. Retro er inn igjen det nå. Store rundinger og striper og grønthvitbrunt og sånn.

Jepp, var koselig på eh..fest? i går. Turte jo ikke annet enn å dra før 2 så dere ikke skulle føle på det;) Nei da, men når man sitter å skravler og ser på dinndykt dårlig og teit film på tv så går tiden. Hvorfor i alle dager stod egentlig den filmen på? Den var noget spesiell. Værste var at man begynte å følge med:)

Var lysvåken da jeg kom hjem. Lyst ute og fuglene kvitret. Sovnet ikke før halv fire:(

Og sånn kake var jammen meg godt til is!!! Kaka lå meget pent på fatet sitt og om jeg får si det;)

Skrevet

Aner ikke hvorfor den filmen sto på jeg asså. Husker at jeg slo av tv'en, men noen slo den visst på. Skikkelig teit film.

Sov til klokka var nesten halv elleve jeg. Vi drar snart til Moss med lånebilen, så da er det bare én dag igjen så har vi Tiny-bil vi også :-)

Takk for mat- og kakeskryt. Vi har rester av begge, vi *mums*

Nå vet vi hvordan vi skal plassere småttingene på rommet også, ikke verst!

Skal hjem til N-Norge om to uker, så skal saumfare for brukbare åtti- og nittitalsklær. Kan jo hende jeg finner gull blant gråstein.

Er det snart tid for dagens frisk-is mon tro?

Skrevet

Svigers bor på løvenstad, så er jo bare 25 minutter til hytta... Går an å ta en dagstur da ihvertfall. Den ligger helt nede ved vannet også, med egen brygge.. Kanskje et fremtidig treffsted??

Kan jo hende jeg finner noe gull blant gråstein jeg også idag :) Og siden retro er in igjen, blir jo barna våre kjempetøffe de da??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...