Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal den handle om da??????? hihi

Skrevet

Søren og, nå var du kjappere enn meg altså..

Skrevet

Tviler på at den holder seg til ett tema...

Skrevet

Skal vi følge med på 2 nå da????

Skrevet

Har vi noe tema å holde oss til da? Men hvem råd skal vi bruke nå da???

Skrevet

Jeg er blitt ganske god på det så gjerne for meg.

Skrevet

Vi skal følge Mo sine råd, men hvilken tråd vi skal følge er ikke så enkelt;)

Skrevet

Hehe, tulledamer...

Skrevet

Molle: Hele norge har trøbbel med msn, så det er nok ikke bare hos deg... Sjekk vg-nett..

Skrevet

hei toneliten;)

Vi gjør ikke annet enn å tull vi........jo vi syter litt også;)

Skrevet

hehe, jamen det er sånn det skal være det!!

Jeg syter jeg også så det så!!

Skrevet

Jeg er på msn på den ene kontoen min, men ikke den andre. Har riktignok bare to andre på lista mi, så det ser ut som at det er en del som sliter.

Microsoft altså... hehe.

Skrevet

Jammen jammen nå har jeg jo oppdatert til nyere greie og alt er fucka helt!! Nå går ingenting nå. Ååå vi alle elsker Bill gates (syng med alle sammen)

Jeg var jo logga på og alt var fint, men typen var logga på men det syntes ikke her, så jeg tenkte jeg skulle logge av og på jeg da. Finfint altså!!

Mine råd og min tråd følges:) (jeg var jo raskest ute da)

Hva den skal handle om Popkind? Nei si det. Alt fra sex, til barnevogner. Med litt hemoroide innimellom:)

Snakket på den andre tråden om å lage ny tråd. Derfor "ny tråd".

Skrevet

prøver å fjerne hele driten jeg...

Skrevet

snakker da om msn, ikke avføring av noen sort.

Skrevet

Ok sjef :) Da følger vi denne "ny tråd" hehe....

Klar for is imorgen da Molle? det er meldt skikkelig drittvær, så vi må nok belage oss på å sitte inne....

Skrevet

Ja da har jeg ikke msn engang! urkusukk altså. Samma d kan det være. Gidder ikke nruke mer av kvelden min på det.

Prøve webmessenger kanskje...

Skrevet

Er jo litt snurt da. Jeg lagde først. Og cat, det ble laget 2 tråder i går så vi trenger i prinsippet ikke en ny til i dag liksom. Dessuten skrev jeg med STORE BOKSTAVER så du skulle slippe å se for moroskyld:)

MAkan for stressuke. Merker at det er st.hans i morgen og allle skal ut med båta sine selv om det er meldt drittvær!

Veldig mett. Er helt groteskt. Spist 4!! skiver til lunch, både i går og i dag. De er riktignok syltynne skiver (slik ferdigskjært fra bakeren) men alikevel. Spsite stort sett to skiver sist jeg jobbet her.

Skrevet

Ser jeg var sliten på jobb i dag ja, for der var det fler enn normalt med feil:)

Vi må nok sitte inne. Bøtter ned og så opphold for ny bøtte. Greit nok det. Men da kunne vi jo likesågreit dratt på Klimt. Jepp, ta en dusj og litt mat jeg da, før man dreg seg til LS.

Skrevet

Kan jo møte opp på fryd da, og kanskje dra videre??? Det er liksom ikke noe spennede is-meny på fryd.... Jeg vil ha is!!!!!!!!!!

Skrevet

okay, okay,okay!!! Skygg den bane. Den store gravida kvinne skal ha den is. NÅ!

Kan ikke reservere bord og så sitte der å vente på folk som kanskje kommer litt senere og så da de kommer med meny og skriveblokk: Nei vi skal på Isbabben vi. Sikker på at de ikke har is der?? Da tar du kakkao med krem!! Så skal jeg følge deg bort for å ta en is etterpå:)

Skrevet

okey da... skal klare å styre meg :)

Skrevet

Hei damer;)

Nok en dag med strålende vær i trøndelag....tror det hjelper å ha kongen på besøk:)

(han er heldigvis ikke hjemme hos meg, da hadde sikkert fler enn jeg død for å si det sånn)

Jeg og vil ha is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Også har jeg kjempelyst på fiskekaker i brunsaus med løk og kokte poteter og gulrot............................

gulrot ja...spist to så langt i dag og en sånn osteloff fra rema......og 1/2 l cola................ikke sunt, når det er alt man har fått i seg...........

Oppblåst i magen er jeg og:........(...måtte syte litt sjø) og når jeg først har sytti litt så må jeg nevne at jeg prøvde å løpe de siste metra for å rekke bussen i dag................................IKKE noe god plan! Her etter skal det legges 10 min til alt av tid, løper ikke en meter til i dette svangerskapet!

Har kjøpt meg gull til halv pris i dag..... konkurssalg hos en lokal gullsmed....trist egentlig for jeg har aldri handla der før og de har vært der siden 1884 ellerno;)

Da skla jeg ligge litt;) kanskje hente en is også??????????? Vi får se, tror jeg må ta med telefonen i tilfelle jeg ikke kommer meg opp trappa fra kjelleren etterpå.....

Skrevet

urk..får vel reise seg opp da. Er 3 som ikke kan komme lell. Blir det bare oss to så drar vi på isbabben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...