Gå til innhold

SKAL VI SLUTTE Å DISKUTERE MM OG MME HER INNE???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig sårt å ikke få til amminga...Jeg fikk det ikke til:( hadde vært på føden enda jeg hadde det vært opp til de der..begynte nesten å gråte de første mnd hver gang noen spurte meg om amming..Makan til overkjøring på sjukehuset skal du lete lenge etter..gråt i 3dager før jeg fikk komme hjem,måtte få moren min til å prate med jordmora..fikk endelig hjem etter 8dager...

Men uansett mm eller mme alle gjør jo det beste for seg og sin baby..Skjønner ikke at folk skal bli sure fordi man sier at mm er best...det er jo det..:) Uansett hva folk sier er jo det naturlige best...Hjemmelaget middag er jo bedre enn suppepose fra toro..hehe...

så disse diskusjonene om mm og mme synes jeg ikke noe om...så for min del kan vi slutte:)

er uenig i at vi skal slutte å diskutere mm og mme jeg, det er helt naturlige aspekter ved å ha småtroll mellom 0 og 1 år det. Det jeg mener vi skal slutte å diskutere er om man er like gla i ungene sine, om man vil sitt barns beste osv, for det har ingenting med saken å gjøre!

Annonse

Innlegg om mm og mme har vært flittig skrevet siden jeg begynte å bruke sidene her for 7 mnd siden, og mange har skrevet innlegg som deg HI.

Det er mange som er lei av å diskutere dette, men det kommer stadig nye inn hit så denne diskusjonen kommer nok stadig til å dukke opp. igjen og igjen og igjen..........

Jeg syntes det er helt ok at temaet kommer opp her inne...MEN de som "dømmer" de som ikke ammer trenger ikke å svare!! Selv har jeg spurt om et par ting og syntes det er godt med litt trøstende ord fra dere fornuftige jenter.....For jeg klarte ikke å amme denne gangen. Det er så sårt og jeg føler meg nesten dum når jeg må ta frem flaska på cafe ol...Ammet eldste i 8 mnd og trodde jo det skulle gå bra nå også,men fy f.....ble bare tårer fra oss begge. "snufs" Men hvorfor??? Gutten min er verdens herligste og snilleste baby,så det var det beste for hele familien faktisk....

Lykke til alle sammen....gjør det som er best for dere og barnet og blås i alle de som "gjør alt etter boka"

jeg er liksom på begge sider jeg, for jeg ammet i fem mnd, og da fikk hun puppenekt, og den klarte jeg ikke å få oss gjennom, så da ble det mme. Syntes det var utrolig trist, men det viktigste for meg var at gullet mitt ble mett og var fornøyd! Og derfor skjønner jeg at de som kun gir mme kan synes det er trist når de blir rakket ned på som mødre når de gir mme, for de tar jo ett tungt valg som mor, fordi de ønsker at barnet skal være mett og gla. Syns de er kjempegode mødre som tar dette valget tidlig jeg!

Har jo hørt om folk som har fått de først 4-6 mnd ødelagt av amminga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...